Bli inte hel vegitarian bara då kan man inte dricka mjölk äta ost eller nåt bara grönsaker som gäller då!
Djur
Man kan dricka soja mjölk men dessutom så lever ju kon vidare även om man mjölkar den. Det är faktiskt så att den dör om man inte gör det så mjölk är jag inte emot.
Alla vet de tror jag.
Sluta nosa dig din mördare
Jo då! Som på tjurfäktning! Och slaktning och sånt! Det är ju inte rättvist! :angry:Tycker inte ni det e rätt oshyst att döda ett djur bara för att få lite skin eller att hönor får bo i en putte liten bur och äta sig feta tills dom slaktas om 30 dar! :angry:
Tänck om det vore tvärt om att dom jagade oss med ett gevär!
Jag tycker assynd om dom!
Ne verkligen inte!! Varje gång jag ser någon sådan där Matador(mördare) blir skadad under en tjurfäkting känner jag skadeglädjen komma krypandes. Rätt åt dom som skadas och dör där!(DonaldDuckGenius @ 13/02-2004 09:52:53)Tycker inte ni det e rätt oshyst att döda ett djur bara för att få lite skin eller att hönor får bo i en putte liten bur och äta sig feta tills dom slaktas om 30 dar! :angry:
Jo då! Som på tjurfäktning! Och slaktning och sånt! Det är ju inte rättvist! :angry:
WOW jag instämmer till punkt och pricka där, Kassler.(Kassler @ 13/02-2004 14:58:01)(DonaldDuckGenius @ 13/02-2004 09:52:53)Tycker inte ni det e rätt oshyst att döda ett djur bara för att få lite skin eller att hönor får bo i en putte liten bur och äta sig feta tills dom slaktas om 30 dar! :angry:
Jo då! Som på tjurfäktning! Och slaktning och sånt! Det är ju inte rättvist! :angry:
Ne verkligen inte!! Varje gång jag ser någon sådan där Matador(mördare) blir skadad under en tjurfäkting känner jag skadeglädjen komma krypandes. Rätt åt dom som skadas och dör där!
På tjurfäktningen plågar man ett djur genom att sticka svärd i det tills det ger upp och låter matadoren döda det. Allt för att en gubbe ska bli stolt - WOW jag lyckades döda det stora kräket med mina svärd, oj vad duktig jag är.
OK, jag äter kött, det har vi rätt till, men våra metoder att döda djuren är FEL!!!
Sen är man inte mördare för att man äter kött.
Det är de som dödat djuret, inte vi som äter det.
Håller medRätt åt dom som skadas och dör där!
jag är vegitarian men du Kassler, Kassler är väll nå slags kött :D
Jag fattar inte Veganer. Dom kan ju dricka mjölk. Om korna inte blir möjlkade spricker dom(dom får förstoppning) så tänk på det ni era djur dödare.
Ja, Kassler byt namn isåfall. Förresten även om tjuren dödar matadoren så slaktas tjuren efter.
vad är de du försöker säga? har nån sagt att man inte dricker mjölk här ellerJag fattar inte Veganer. Dom kan ju dricka mjölk. Om korna inte blir möjlkade spricker dom(dom får förstoppning) så tänk på det ni era djur dödare.
Jag fattar inte veganer. Och herr skinka ska ju bli en Rebelisk Vegan
Herr skinka är de Kassler eller
¨¨
Jag är halv-vegetarian. Jag äter inte allt kött, men jag äter kött. Vi människor är igentligen dom enda som förtjänar att bli slaktade och uppätna. Vi är 1000 gånger ondare än allt annat.
Jaha men tänk på det här då. Det finns faktiskt djur som äter andra djur. Och varför jo för dom måste överleva. Och vad ska ni Veganer Göra åt det? Kankse mörda dom neeeeeeeej det går ju inte ni mördar ju inte ens en myra eller!??! Själv tycker jag det ända rätta är att vara Frukterian
Vi är inte veganer, dumhuvud. Vi är vegetarianer. Det är skillnad.
Frukterianer dödar också djur ju. Bakterier.
Jag har inte sagt att ni är veganer!!!!
"Och vad ska ni Veganer Göra åt det?"
Läs vad du skriver, pöjk.