Nu har serebii.net avslöjat D/P starterna.
Dom är som vanligt i Grass , Fire och Water.
#387 Naetoru
#390 Hikozaru
#393 Pocchama
Nu har serebii.net avslöjat D/P starterna.
Dom är som vanligt i Grass , Fire och Water.
#387 Naetoru
#390 Hikozaru
#393 Pocchama
We know x)
Vi har redan pratat mycket om det i en annan tråd, många vet det redan :P
Nu börjar jag dock störa mig på att alla vatten starters ska vara tjocka >_<
Jag kollade på Serebii's News och där har dom lagt ut en bild på Sköldpaddans utveckling :o
Men dom säger att dom inte är säkra på om det är Fake eller sant, men här är en bild.
Snygg var den ju inte ;)
Om det är sant är det säkert 2:a utvecklingen, inte sista.
Ser ut som morsans plantor i trädgården >_O
Men kolla in grafiken :o Riktigt fin. Föra att vara pokemon grafik måste jag säga.
Aa, jag tror inte den är Fake, men vi får se vad Serebii säger senare.
Sry att jag var lite sen men visste inte att ni hade skrivit har varit borde i 3 veckor och såg carties tråd så jag trodde ni inte visste .
Hoppas dom avslöjar mer pokemon.
åh så söta
Nu hittade jag en till utveckling på sköldpaddan men det verkar vara den största, men jag tycker den ser ut o vara fake, eller vad tycker ni?
Tycker den också var jätteful.
Den ser LITE fejkad ut... Men vem vet ? Den kan ju vara riktig. Men den liknar lite så som jag typ trodde att den sista skulle se ut. Men tänk, alla starters kanske har 3 utveklingar ! asså att det kommer en efter den som är på bilden, om den är riktig...
Mm kanske, men jag tycker att 2:a utvecklingen såg bättre ut.
Bara tiden utvisar . Hoppas inte den är real deal.
den största är fäjk sol klart den andra kanse för gräss pokemon(starters)brukar uttväcklas på lv 32 :student:
:blink:
Dom flesta starters utvecklas på Lv 16, och sen den sista utvecklingen ungefär Lv 36.
Så hur bevisar det att den är fake? :huh:
Numera ligger den under kategorin "Fake Pokémon's" på serebii.net. :P
Aa, Tills vidare information.
den fula stora grobianen äller den litte mindre jr.
↗ till inläggetDen var ju ful!Hoppas den är fejk.Nu hittade jag en till utveckling på sköldpaddan men det verkar vara den största, men jag tycker den ser ut o vara fake, eller vad tycker ni?
Tycker den också var jätteful.
den stora grobianen är fejk serebii har bekräftat det