💬
Logga in
Fuska.se

Tyskland-sverige

88 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Jag hade tänkt och se matchen i andra halvlek, men när pappa (som tittade på matchen) kom och sa att det stod 2-0 till Tyskland så struntade jag i det.

Och ja, Tyskland vad helt klart bättre.

↗ till inlägget

Lol? Sverige är inte bättre än sina motståndare i åttondelsfinaler och det är då ingen otur. Tyskland var helt enkelt mycket bättre. :(

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Henke han verkade inte lita på sin placeringsförmåga när han skulle lägga straffen. Han gick nämligen på kraft och då gick bollen över målet. Sverige har alldeles för dåligt försvar i början av matchen. Sverige hade nog kunnat resa sig om inte domaren hade utvisat Teddy. Han skulle inte ens ha haft gult kort i den situationen han fick det, domaren dömde fel.

en regel, den som blir fälld ska aldrig ta straffen.

Det var både Lucic och Podoski som drog i varan. När Podoski och Lucic slutade och dra så sa han att det var Teddy. Och domaren gav helt enkelt bara till Lucic.

Jag förstår att Ljungberg och Lagerbäck blev arga. Ljungberg fick hela tiden stryk och han fick ingen frispark.

Han fick också glidtacklingar i straffområdet. Men när Ljungberg råkade knuffa någon så fick domaren panik och blåste.

24 Jul 2006
Nivå 2 · Novis

tyskland vinner med 2.0

Jasså, det tror du?

Vill bara säga att du är lite sen..

Nivå 5 · Fuskare

Haha lite sen?men han gissade ju rätt ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Svårt och gissa rätt nu. ;)

Han trodde att vi var så dumma att vi inte kollade på när han skrev sitt inlägg och ville skryta om att han gissa rätt.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Han trodde att vi var så dumma att vi inte kollade på när han skrev sitt inlägg och ville skryta om att han gissa rätt.

Men vi här på Fuska.se är inte dumma utan väldigt smarta (många är det i alla fall). ;)

25 Jul 2006

Ja. Men han tror att vi är dumma.

26 Jul 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Ursäkta för off-topic, men kan ni sluta klaga?

Pojken är bara nio år (säkert), istället för att klaga, hjälp till, säg på ett snäll sätt att matchen redan har spelats och att det är försent, istället för att komma med att "försöker lura oss" eller liknande.

15 Aug 2006
Nivå 5 · Fuskare

Ska bli kul att se genrepet med Tyskland-Sverige i morgon elr när det var :P

16 Aug 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Tror att matchen äger rum idag, vet dock inte vilken tid och i vilken kanal dem kommer att visa matchen i.

Nivå 5 · Fuskare

på trean kl:20.00

vilket fiasko matchen är en repris från VM <_<

Senast ändrad:

17 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

på trean kl:20.00

vilket fiasko matchen är en repris från VM  <_<

Mmm precis orkade inte se mer än till 15 minuten.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Under endast åtta minuter i första halvlek, så hade Tyskland redan gjort två mål...

3-0 slutade matchen i alla fall.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Under endast åtta minuter i första halvlek, så hade Tyskland redan gjort två mål...

3-0 slutade matchen i alla fall.

dom hade nästan gjort 3 på åtta min, petter hansson tabbade sig men räddades av offside den gången...

Nivå 8 · Veteranfuskare

Pinsamt..

Nivå 5 · Fuskare

Jag skyller på att dom allra bästa var borta från sverige :P

Skulle inte hjälpt iallafall -.- Sverige har ingen chans mot Tyskland.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in