Ja hur känns det att skolan ska dra igång då?
Själv tycker jag att det är piss <_<
Ja hur känns det att skolan ska dra igång då?
Alla har vi olika anledningar till att sakna eller inte sakna skolan. Men f*n att man ser fram emot alla läxor och skit som kommer.
Den näste person som säger att det kommer bli kul med skolan stryper jag med min palsternacka.
↗ till inläggetinstämmerAlla har vi olika anledningar till att sakna eller inte sakna skolan. Men f*n att man ser fram emot alla läxor och skit som kommer.
Den näste person som säger att det kommer bli kul med skolan stryper jag med min palsternacka.
↗ till inläggetBörjar gråta när ja tänker på det :unsure:Ja hur känns det att skolan ska dra igång då?
Det kommer bli fett chill om jag ska vara ärlig.
Nya ämnen som man är intreserad av, polarna och lärarna med humor B)
Saknar skolan lite faktiskt :/
Det ska verkligen inte bli roligt att börja i högstadiet. Det innebär mer skolarbete och mindre fritid. Jag börjar skolan igen på Måndag. :(
Jaa, så himmla skoj är det ju inte. Varför ska vi fortfarande ha svenska? BLÄ :angry: Längtar redan till 3:an. Då slipper man svenska B och då är det bara det nationella provet kvar som säkert går bra...
Mitt schema är så himmla gutt.
På måndagar så har vi datorteknik ända fram till ca kl 14.00
och på tisdagar så har vi mycket datorteknik då med...
Och vad härliga fredagarna är. Bästa dagen nånsin för vi slutar 12.45
Ska bli rätt kul ändå...
Ska bli ganska kul att träffa kompisarna, att börja i en ny klass och såklart alla nya ämnen man får på högstadiet. Angående läxor och skolarbeten kan jag bara se saken från den ljusa sidan och försöka ge gärnet. :)
Du har rätt många att stryppa Rowyn :P
Jak er lesen hest :(
Jak er pådä klad åk läsen hest.
Jag har redan börjat, började i onsdags. Inte så dåligt! Skit bra ny skola :D
Min storebror började en i måndags, en hel vecka innan mig! Ganska konstigt, synd att han inte fick njuta lika länge av sommarlovet. ;)
Det ska bli jävligt roligt. Jag är sugen.
↗ till inläggetoch det betyder?Jak er pådä klad åk läsen hest.
Oj jag knäkte koden nu vad det betyde :P
Vill inte börja skolan igen, men det blir lite långtråkigt av att inte göra något så det ska faktiskt bli skönt att få göra något igen. Har bara suttit hemma hela lovet :o
azzå lixom man saknar juh sina p00lerz!! lol. Kommer möta min flickvän lite oftare, möter kompisar oftare plus att jag äntligen slittar sitta hemma och slöa 24/7. Läxorna kmr dock att va SKIT!
Känns väl ok xD
Undrar vad man får för tider o så
våran nya rektor har tagit bort alla läxor
:cool:
annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen :visslar:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in