Hej alla Sims 2-fans. Jag har döpt min egna stad till Crystal Springs men är inte riktigt nöjd med namnet. Kan någon ge mig tips på ett bra namn till en stad? Helst ett engelsk namn. Tacksam för tips!
//Ripto
Hej alla Sims 2-fans. Jag har döpt min egna stad till Crystal Springs men är inte riktigt nöjd med namnet. Kan någon ge mig tips på ett bra namn till en stad? Helst ett engelsk namn. Tacksam för tips!
//Ripto
Om du gör en stad med natt liv så att dte alltid är kväll så kan den hetta City Off Party
Eller typ Green Country :P Eller om du gör en stad med arbetsliv kan den ju heta City Off Shopping :P
"Crystal Springs" tycker jag är ett snyggt & coolt namn, behåll det.
:bah: :bah: :bah: :bah: jag tycker den ska heta downtown
:bah:
↗ till inläggetOm du gör en stad med natt liv så att dte alltid är kväll så kan den hetta City Off Party
Eller typ Green Country :P Eller om du gör en stad med arbetsliv kan den ju heta City Off Shopping :P
du menar Of , inte off , ( City of Party ) osv. :)
↗ till inläggetBehåll namnet det var jätte bra annars kan det hetta namet på din stad där du bor i värklighetenHej alla Sims 2-fans. Jag har döpt min egna stad till Crystal Springs men är inte riktigt nöjd med namnet. Kan någon ge mig tips på ett bra namn till en stad? Helst ett engelsk namn. Tacksam för tips!
//Ripto
oztown :cool:
Los santos? eller något annat från GTA kanske.
Vad vill du ha för tema?
typ nått vattenställe eller?
Aqualand?
N00btown.
Bästhitills iaf. :D
New Jerk City ska den heta. :gitarr:
Jag tyckte namnet lät bra behåll det..!!!! :)
↗ till inläggetJag tyckte namnet lät bra behåll det..!!!! :)
Om han skulle vara nöjd med namnet så skulle han inte ha startat den här tråden, eller hur? :P
Vi kan dock försäkra honom om att namnet var riktigt bra och att jag själv inte hade kunnat komma på ett lika bra namn, vilket antagligen kan få honom till att tycka om namnet själv om han ser hur mycket vi tycker om det.
Keep it boy :D
Behåll namnet :cool:
Skulle aldrig ha kommit på ett så bra namn.
Men ifall du vill byta:
UFO City (om du har många crashade ufon där)
Mountain City
Waterfall Town (tror inte det finns vattenfall i The Sims2)
Timber Town
Chaos City
SPRINGFLID !!!!
Old York närå
Silver lake
springfield :D
New Jerk City va ju bäst ;D
din stad kan heta los angeles
B) B) B) B) B)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in