skriv några cs koder om ni kan helst till lan game på cs 1.5..
Cs Koder..
[RENSAT]
Har ni inget, skriv inte..
Vad vill du ha koder tillvill du ha cd keys eller något annat :huh:
jag laddade ner trainern men vart ska det ligga??
[RENSAT]
jag tror den kan ligga vart som helst men man måste först starta spelet sen sätta på trainern :D
Visst visst, fuska på du! Det är bara fegt, och om du gör det på nån server och dom upptäcker det, så blir du bannad för alltid.
det är klart han blir men han kanske ska fuska när han spelar mot botar :D
eller så bryr han sig inte
Gå in på konsolen och skriv sv_cheats 1, byt sen bana genom att skriva changelevel dust (elle viken bana som helst)
Skriv sen i konsolen:
impulse101 - 16,000 dollar
gicespaceweapon_awp - artic snipergevär
sv_aim - auto ladda med snipergevär
give weapon_(vapnets namn) - ger vapen
gl_zmax [0-9999] - ser och skjuter genom väggar
håll till godo. B)
Hehe. Ja, man borde fuska mot botar, men annars inte, för botar e ju bra träning. Men en annan sak är ju den att botar fuskar, dom har wallhack.det är klart han blir men han kanske ska fuska när han spelar mot botar :D
eller så bryr han sig inte
impulse101 - 16,000 dollargicespaceweapon_awp - artic snipergevär
Det funkar f*n inte! :angry:
Skriv inte fula ordimpulse101 - 16,000 dollargicespaceweapon_awp - artic snipergevär
Det funkar *** inte! :blink:
Det där gravity och sånt kan man använda i sin egen server det är tillåtet men hack fusk är inte tillåtet.jag lockade en gång min kompis till en anti.cheat server han blev bannad på hela sin cd-key.
var skaffar man cd-key utan att köpa det
man kan skriva 3333333333333
Men nån har redan använt den.När man laddar ner cd keyn är det så att det är nån annans och dem används ofta så det är svårt att hitta en o använd.
om man spelar mot andra och är server och fuskar så sticker ju alla!!!Det där gravity och sånt kan man använda i sin egen server det är tillåtet men hack fusk är inte tillåtet.jag lockade en gång min kompis till en anti.cheat server han blev bannad på hela sin cd-key.