💬
Logga in
Fuska.se

Hur Använder Jag 2 Knivar...

33 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hej!

Jag är en NE hunter på lvl 7 ocgh jag vill veta i vilken lvl man kan tämja djur? och så vill jag veta hur jag gör för att använda 2 knivar sammtidigt?!!

På lvl 10 kan du tämja djur, och på lvl 20 kan du lära dig Dual Wield. ;O

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

:o okej, tack :( kommer få vänta jätte länge då!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

:o okej, tack :( kommer få vänta jätte länge då!

nee det går grymmt fort att få lvl 20.
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Okej, men jag vill bli det nu! är bara lvvl 8, köpte spelet igår :)

Lätt och levla från lv10-20 med hunter, bara och grinda och questa! Man levlar nästan snabbast med hunter"!

Nivå 4 · Lärling

det är sant, men ett lited tips Tyresö att stanna vid Night elf ställerna, det lönar sig i lv 40 att ha stanat där och fåt reputation med darnassus =D tro mig mounts (rid djur) blir billigare då =D

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

Vadå? Ska jag levla från level 1-40 på night elfs ön?

Nivå 6 · Fuskare

nejdå! på ön (telldrasil) kan du levla till ca 12

och bästa talents som hunter om man ska levla är Beast Mastery

28 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

nejdå! på ön (telldrasil) kan du levla till ca 12

och bästa talents som hunter om man ska levla är Beast Mastery

eller 7-8

Igentligen så är det jävligt iriterande och levla i Teldressil! Tråkigt och tomt oftast, dem flesta springer till Dun Morogh/Elwyn Forest och levlar... Jag ska berätta det negativa med det:

Du får springa över hela Wetlands och bli uppkäkad av Krokodiler per steg, och att du inte får reputation av Darnassus på dem flesta questen i Elwyn/Dun Morogh.

Positiva:Du upptäcker mycket genom Wetlands :D

Nivå 4 · Lärling

mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta.

och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst.

markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player)

Du menar Darkshore? Eftersom Duskwood är för lv20-22+ uppåt!

Du menar Darkshore? Eftersom Duskwood är för lv20-22+ uppåt!

↗ till inlägget

mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta.

och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst.

markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player)

haha lär dig spela, BM är bäst för levling. sätt 31/20/0 så levlar du cpsnabbt
Nivå 4 · Lärling

man måste ju vara 60 för 31/20/0..

och då levlar man ju inte.

↗ till inlägget

va skoj du var nu då =)
29 Oct 2006

MED BC I JANUARI LVLAR man upp skita snabbt :lol:

Du behöver ungefär 426000xp för att bli lv 61 <_<

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

marksmanship och survival är lika bra i PVP, I player versus enviroment är dock marksmanship bäst om man inte kör solo då är beast bäst för lvling.

lär dig spela en hunter i pvp och du inser att survival är bäst marksmanship är bara nära men inte lika bra.

Det är din pet som gör att du levlar snabbt.. Den tar aggro så du inte får stryk.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in