vill någon gå med i en clan är vi skänker typ full iron mm till nya spelare jag har lite krav som 20 i mining och smithing sen kanske vi börjar skänka lite bättre saker som steel saker.
jag har 60 i mining och 50 i smithing
vill någon gå med i en clan är vi skänker typ full iron mm till nya spelare jag har lite krav som 20 i mining och smithing sen kanske vi börjar skänka lite bättre saker som steel saker.
Jag vill gärna vara med:) om går bra
jag kan kanske vara med.. kan snart göra full mith.. ;)
62 mining
50 smithing
kanske är med får se
skriv i forumet eller skicka ett pm till mig så skriver jag upp vilka som är med
vill åckså vara med jag är typ lvl 57 typ hehe... B)
strenght 51 B)
defenc 34
atack 53!! :lol:
jag är med jag är level 30
40strengh
attack39
defence30
↗ till inläggetVad är kraven?vill någon gå med i en clan är vi skänker typ full iron mm till nya spelare jag har lite krav som 20 i mining och smithing sen kanske vi börjar skänka lite bättre saker som steel saker.
jag kan nog inte vara med!
men lycka till! :D
↗ till inläggeteeh... varför ska man ha smith o mining lvl??? de hjläper INGENTING till combat stats help onödigt varför inte ha iställe viisa combat lvl?vill någon gå med i en clan är vi skänker typ full iron mm till nya spelare jag har lite krav som 20 i mining och smithing sen kanske vi börjar skänka lite bättre saker som steel saker.
IQ MONSTER ;)
Därför att man ska kunna göra skaer till nya spelare ***** läs lite ffs
Varför Bumpa Upp Tråden ^^
VARFÖR
URk!
altså så lol orka ha en mining smithing clan och göra saker till noobs...
aja, men jag kan mer saker än så :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in