Hoppa till innehåll

fatalbert541

Medlem
  • Antal innehåll

    11
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

fatalbert541's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Community anseende

  1. jag har nu listat ut med hjälp utav en dator kunnig granne om datan skulle tåla grafik kortet och svaret blev: nej mitt nätaggregat hade för dålig strömtillförsel bara 250w så nu ska jag beställa både grafikkortet och ett nytt nätaggregat för samanlagt : 3833.50:- men tack grabbar ni har varit till stor hjälp :)
  2. hur ska jag kunna mäta ett grafikkort jag inte köpt...
  3. men om jag nu tar reda på hur mycke plats jag har i chassit och hur mycke watt mitt nätaggregat har hur vet jag om datan klarar av grafik kortet . hur mycke watt måste mitt nätaggregat ha för att datan ska klara grafikkortet? och hur stort är grafikkortet på ett ungefär?
  4. vadå måste jag slita sönder datan för att få reda på de? jag har nvidia drivrutiner på min data men funkar de med grafikkortet hm.... jag tror mitt kylsystem klarar de för min data blir alldrig varm med mitt nuvarande ett GeForce 8500 men jag e en noob så jag vet inte
  5. och hur ska jag kunna ta reda på de??:S:S:S:S::S:S
  6. Hur kan jag ta reda på det för jag e inte så duktig på datorer ;)
  7. Mitt grafikkort börjar bli uråldrat och det e dags å köpa nytt. Och jag tycker att XFX GeForce 260 verkar väldigt lovande men jag vet inte om min dator pallar grafik kortet här e vad jag vet om den: Acer Aspire M5100 JE7S Windows Vista Home Premium Service Pack 1 AMD Athalon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ 2.30GHz 2,00GB Ram 500GB Hårdisk 32-Bitars operativsystem de e i princip allt jag vet om min data . så om ni vet om min dator klara grafik kortet hör av er :P
  8. fatalbert541

    Postal 2

    var är den tunneln?
  9. fatalbert541

    Postal2 Aw

    Alltså jag har laddat ner Postal 2AW men så fort jag försöker öppna så kommer det up att jag ska ha administratör behörighet för att spela men jag har det och har dubbel checkat det plz hjälp :unsure:
  10. Begin MapBegin Actor Class=Brush Name=Brush0 MainScale=(SheerAxis=SHEER_ZX) PostScale=(SheerAxis=SHEER_ZX) bNetDirty=True LastRenderTime=44.792786 Tag="Brush" Group="Cone" Level=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0' Region=(Zone=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0',iLeaf=-1) PhysicsVolume=DefaultPhysicsVolume'MyLevel.DefaultPhysicsVolume0' Begin Brush Name=Brush Begin PolyList Begin Polygon Item=Top Origin +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 Normal +00000.316228,+00000.316228,+00000.894427 TextureU +00000.882784,-00000.443344,-00000.155366 TextureV +00000.347408,+00000.838717,-00000.419358 Vertex +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex +00512.000000,+00212.077347,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin +00512.000000,+00212.077347,+00000.000000 Normal +00000.447214,+00000.000000,+00000.894427 TextureU +00000.310731,-00000.937714,-00000.155366 TextureV +00000.838717,+00000.347408,-00000.419358 Vertex +00512.000000,+00212.077347,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex +00512.000000,-00212.077393,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin +00512.000000,-00212.077393,+00000.000000 Normal +00000.316228,-00000.316228,+00000.894427 TextureU -00000.443344,-00000.882784,-00000.155366 TextureV +00000.838717,-00000.347408,-00000.419358 Vertex +00512.000000,-00212.077393,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex +00212.077255,-00512.000061,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin +00212.077255,-00512.000061,+00000.000000 Normal -00000.000000,-00000.447214,+00000.894427 TextureU -00000.937714,-00000.310731,-00000.155366 TextureV +00000.347408,-00000.838717,-00000.419358 Vertex +00212.077255,-00512.000061,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex -00212.077347,-00512.000000,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin -00212.077347,-00512.000000,+00000.000000 Normal -00000.316228,-00000.316228,+00000.894427 TextureU -00000.882784,+00000.443344,-00000.155366 TextureV -00000.347408,-00000.838717,-00000.419359 Vertex -00212.077347,-00512.000000,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex -00512.000061,-00212.077179,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin -00512.000061,-00212.077179,+00000.000000 Normal -00000.447214,+00000.000000,+00000.894427 TextureU -00000.310731,+00000.937714,-00000.155366 TextureV -00000.838717,-00000.347408,-00000.419358 Vertex -00512.000061,-00212.077179,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex -00511.999969,+00212.077438,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin -00511.999969,+00212.077438,+00000.000000 Normal -00000.316228,+00000.316228,+00000.894427 TextureU +00000.443344,+00000.882784,-00000.155366 TextureV -00000.838717,+00000.347408,-00000.419358 Vertex -00511.999969,+00212.077438,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex -00212.077347,+00512.000000,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin -00212.077347,+00512.000000,+00000.000000 Normal +00000.000000,+00000.447214,+00000.894427 TextureU +00000.937714,+00000.310731,-00000.155366 TextureV -00000.347408,+00000.838717,-00000.419358 Vertex -00212.077347,+00512.000000,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Bottom Origin +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 Normal +00000.000000,+00000.000000,-00001.000000 TextureU -00000.707107,-00000.707107,-00000.000000 TextureV -00000.707107,+00000.707107,+00000.000000 Vertex +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 Vertex +00512.000000,+00212.077347,+00000.000000 Vertex +00512.000000,-00212.077393,+00000.000000 Vertex +00212.077255,-00512.000061,+00000.000000 Vertex -00212.077347,-00512.000000,+00000.000000 Vertex -00512.000061,-00212.077179,+00000.000000 Vertex -00511.999969,+00212.077438,+00000.000000 Vertex -00212.077347,+00512.000000,+00000.000000 End Polygon End PolyList End Brush Brush=Model'MyLevel.Brush' bLightChanged=True bSelected=True Name="Brush0" End Actor Begin Surface End Surface End Map Vad är trainers för något?
  11. alltså när jag skriver in fusken i antecknigar filen så står det när jag ska spara Filen existerar redan vill du ersätta den? och jag trycker ok men då står det att det inte går på nåt konstigt vis snälla hjälp mig! :(
×
  • Skapa ny...