💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp På Zelda.

30 svar · startad

Hur kan man lyfta svarta stenar på "The legend of zelda a link to the past" :huh:

Nivå 3 · Lärling

Man måste komma till 4# "banan" (vet inte riktigt vad man säger).

I den stora kistan finns "handskarnas" upgradering. :)

Senast ändrad:

Man måste komma till 4# "banan" (vet inte riktigt vad man säger).

I den stora kstan finns "handskarnas" upgradering. :)

Var fins den stora kistan?
Nivå 3 · Lärling

vet inte, det var så länge sen jag körde det...

ledsen att jag inte kan hjälpa dig mer. :(

Det gör inget jag hittar den nog snart!

den finns i den stora kistan :)

Nivå 3 · Lärling

Det var det jag sa typ! :angry:

19 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling

den ligger i källaren

nu har jag 200 inlägg!!!!!

Nivå 4 · Lärling

hur kommer man till 6 templet??

Nivå 4 · Lärling

du ska använda flöjten i ljusa världen. du ska åka till sifran 6 då landar du på en avsattsdär det finns två svarta stenar. under en av dom finns en teliport, simsalabim så är du där :D

Nivå 4 · Lärling

jag kan inte hitta flöjten???? vart är den typ???????????????? :ph34r: :ph34r:

20 Mar 2004
Nivå 6 · Fuskare

Skaffa spaden från en kille i Dark World, res direkt till Light World, gräv i nordvästra hörnet så hittar du den snart.

Nivå 0 · Nykomling

Tjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen?

21 Mar 2004

Hej!

Du ska skaffa handskarnas uppgradering de finns på bana 4 tror jag.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Tjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen?

skaffa dom andra 2 flaskorna och fyll dom med blue potion så kommer man lätt vidare. TIPS: Ha minst 13 hjärtan
Nivå 4 · Lärling

är det 7 kristallen eller tornet efter? 7 kristallen är inte så svår att klara sig till bossen helskinad men i tronet efter är det svårare.

ps:jag har alla hjärtan och fjärde svärdet då.

Senast ändrad:

22 Mar 2004
Nivå 6 · Fuskare

Sista grottan, Ganons Torn, är inte svårt. Man behöver inte gå genom alla rum, det är bara att gå direkt till bossen. En av de enklaste grottorna.

Nivå 11 · Veteranfuskare

VA?!! Jag har klarat spelet men jag har inte vart i 13 rum i Ganons tower

23 Mar 2004
Nivå 1 · Novis

jag har hört att om man klarar fuor swords så får man en ny grotta på detdär man kanske får det svärdet vad vet jag :blink:

25 Mar 2004

Nån som vet var men får big key i det sista tornet ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in