Hur kan man lyfta svarta stenar på "The legend of zelda a link to the past" :huh:
Hjälp På Zelda.
Man måste komma till 4# "banan" (vet inte riktigt vad man säger).
I den stora kistan finns "handskarnas" upgradering. :)
Var fins den stora kistan?Man måste komma till 4# "banan" (vet inte riktigt vad man säger).
I den stora kstan finns "handskarnas" upgradering. :)
vet inte, det var så länge sen jag körde det...
ledsen att jag inte kan hjälpa dig mer. :(
Det gör inget jag hittar den nog snart!
den finns i den stora kistan :)
Det var det jag sa typ! :angry:
den ligger i källaren
nu har jag 200 inlägg!!!!!
hur kommer man till 6 templet??
du ska använda flöjten i ljusa världen. du ska åka till sifran 6 då landar du på en avsattsdär det finns två svarta stenar. under en av dom finns en teliport, simsalabim så är du där :D
jag kan inte hitta flöjten???? vart är den typ???????????????? :ph34r: :ph34r:
Skaffa spaden från en kille i Dark World, res direkt till Light World, gräv i nordvästra hörnet så hittar du den snart.
Tjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen?
Hej!
Du ska skaffa handskarnas uppgradering de finns på bana 4 tror jag.
skaffa dom andra 2 flaskorna och fyll dom med blue potion så kommer man lätt vidare. TIPS: Ha minst 13 hjärtanTjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen?
är det 7 kristallen eller tornet efter? 7 kristallen är inte så svår att klara sig till bossen helskinad men i tronet efter är det svårare.Tjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen?
ps:jag har alla hjärtan och fjärde svärdet då.
Sista grottan, Ganons Torn, är inte svårt. Man behöver inte gå genom alla rum, det är bara att gå direkt till bossen. En av de enklaste grottorna.
VA?!! Jag har klarat spelet men jag har inte vart i 13 rum i Ganons tower
jag har hört att om man klarar fuor swords så får man en ny grotta på detdär man kanske får det svärdet vad vet jag :blink:
Nån som vet var men får big key i det sista tornet ?