ja ser att Admin har försvårat kasta tärning skit mycke
ja hade 40 poäng och ja fölora dom direkt (ja satsa 10 poäng åt gången) eller så va de bara ren otur men ja tror inte de
ja ser att Admin har försvårat kasta tärning skit mycke
ja hade 40 poäng och ja fölora dom direkt (ja satsa 10 poäng åt gången) eller så va de bara ren otur men ja tror inte de
ja jag förlorar varje gng admin borde göra att om man får ett par får man poäng
Jag vinner alltid det är därför jag har fått råd med färg på namnet et.c!!!!!!!!! :roll:
Jag får nästan aldrig ens ett par... Och det ger ju inget, men det tycker jag att det ska göra. Men då ska det vara lite svårare att få.
Jag tycker Admin ska göra det lättare att vinna ju mer man statsar! För tänk om man satsar 100! Också förlorar man! Det skulle inte vara så kul!
man kan bara högst satsa 50 :roll:
men man kan satsa 2 gånger
ja men det borde bli lättare at vinna
ja men spela mest tärning
jag har bara vunnit en gång fast jag har spelat ca 6 gånger
Jag vill inte spela....
Jag går bara med förlust.
Är ni smart så satsar ni lite! Om ni vinner får ni ändå mycket men om ni tycker det är lite ska jag säga att det är säkrast om du gör så!
Jag tycker admin ska sätta in en tärning till så man har en chans att vinna .. med fyra tärningar .. det är ju skitsvårt att få 2 par då.... admin snälla vi vädjar dej , sätt in en till tärning.
Jag tycker admin ska sätta in en tärning till så man har en chans att vinna .. med fyra tärningar .. det är ju skitsvårt att få 2 par då.... admin snälla vi vädjar dej , sätt in en till tärning.
En till tärning behövs väl inte men mer chans att vinna! Jag vinner på så här mycket procent 20% av 100%! :o
Om man sätter in en extra tärning så ökar chansen att vinna ditt nötskal.
Jag prövade att spela nu. 5ggr. Jag satsade 1 poäng för varje gång.
Oh, du vann inget, otur...
Så stog det på alla 5 ggr jag spelade. Jag har tydligen otur i spel... :(
hur var det innan då???
Jag har vunnit en gång. 2 poäng.
jag får bara du fick par men du vinner inget störande
När man fuskar vinner man alltid jag brukar fuska aja nästan alltid!
Jag sattsade 1 poäng så fick jag oh du van tyvär inget otur så van jag 7 poäng endå!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in