DDDD Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 jag försöker fylla min pokédex..nu har jag 5 pokémon kvar:uxie,azelf,burmy,finneons utveckling och pokémonen somär på plats 80.....nu undrar jag om ni har nån till salu via nintendo wfc...jag har 2cherubis att erbjuda..TM:en roost och en lvl 50 graveler och en lvl 54 dialga....... OM ni har nån till salu så får ni PM:a min så kan vi komma överrens.... P.S jag har ännu inte nintendo WFC men jag ska köpa nintendo WFC USB2.0 connector nästa vecka(mäjligtvis i helgen) P.SS jag har INGA shinys eller legendariska(utom dialga) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 fånga uxie och azelf själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 jag försöker fylla min pokédex..nu har jag 5 pokémon kvar:uxie,azelf,burmy,finneons utveckling och pokémonen somär på plats 80.....nu undrar jag om ni har nån till salu via nintendo wfc...jag har 2cherubis att erbjuda..TM:en roost och en lvl 50 graveler och en lvl 54 dialga....... OM ni har nån till salu så får ni PM:a min så kan vi komma överrens.... P.S jag har ännu inte nintendo WFC men jag ska köpa nintendo WFC USB2.0 connector nästa vecka(mäjligtvis i helgen) P.SS jag har INGA shinys eller legendariska(utom dialga) Palkia/Dialga får du se om du går till Celestic Town och går in i ett av husen och pratar med en gammal gumma, då visar hon en bild av Dialga/Palkia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 jag har sett palkia...(har diamond) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Okej, vem är nr 80?? Det är väl inte Dialga?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 nee man det är barboach!!sök opp han på serebii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Han menar väl på D/P?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 ermm va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg