💬
Logga in
Fuska.se

Pokédex! Hjälp

7 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

jag försöker fylla min pokédex..nu har jag 5 pokémon kvar:uxie,azelf,burmy,finneons utveckling och pokémonen somär på plats 80.....nu undrar jag om ni har nån till salu via nintendo wfc...jag har 2cherubis att erbjuda..TM:en roost och en lvl 50 graveler och en lvl 54 dialga....... OM ni har nån till salu så får ni PM:a min så kan vi komma överrens....

P.S jag har ännu inte nintendo WFC men jag ska köpa nintendo WFC USB2.0 connector nästa vecka(mäjligtvis i helgen)

P.SS jag har INGA shinys eller legendariska(utom dialga)

2 Feb 2008
Nivå 4 · Lärling

fånga uxie och azelf själv?

4 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag försöker fylla min pokédex..nu har jag 5 pokémon kvar:uxie,azelf,burmy,finneons utveckling och pokémonen somär på plats 80.....nu undrar jag om ni har nån till salu via nintendo wfc...jag har 2cherubis att erbjuda..TM:en roost och en lvl 50 graveler och en lvl 54 dialga....... OM ni har nån till salu så får ni PM:a min så kan vi komma överrens....

P.S jag har ännu inte nintendo WFC men jag ska köpa nintendo WFC USB2.0 connector nästa vecka(mäjligtvis i helgen)

P.SS jag har INGA shinys eller legendariska(utom dialga)

Palkia/Dialga får du se om du går till Celestic Town och går in i ett av husen och pratar med en gammal gumma, då visar hon en bild av Dialga/Palkia.
5 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4

jag har sett palkia...(har diamond)

Nivå 6 · Fuskare

Okej, vem är nr 80??

Det är väl inte Dialga??

7 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6

nee man det är barboach!!sök opp han på serebii

Nivå 6 · Fuskare