tjaa, nu när jag tänkte prva ett fusk så står det "koden kan inte bli inaktiverad när den väl blivit aktiverad."
1.Går det inte ta bort fusket?
2.Måste jag deleta allt?
tjaa, nu när jag tänkte prva ett fusk så står det "koden kan inte bli inaktiverad när den väl blivit aktiverad."
2.Måste jag deleta allt?
↗ till inläggettjaa, nu när jag tänkte prva ett fusk så står det "koden kan inte bli inaktiverad när den väl blivit aktiverad."
2.Måste jag deleta allt?
vilket fusk var det.
prova att stänga av spelet. och sätta på igen
det var alla låtar och som jag kallar det "klara-hela-spelet-utan-att-bli-frustrerad".. ^^
Har inte provat fusken än, vill bara vara säker...
Det står antagligen på fusken, när man inte kan ta bort dem, kan man inte, när man kan, kan man.
(tex på fuska.se står det vid vissa fusk att man inte kan ta bort dem sen)
ta det inte ! vad tjänar du på det. du ska ju låsa upp låtarna själv.
Jag tänkte inte använda dom, jag undrade bara ifall jag provar om jag tröttnar...
Fattar inte meningen med att fuska.
Eller jo, det äger att fuska på Strategi-spel. :P
Jag tänker INTE använda den nu!
Jag har ju kommit till hard! XD
När jag spela (Har bara spelat en gång, med min kompis) så klarade jag knappast en Easy låt. :P
↗ till inläggetNär jag spela (Har bara spelat en gång, med min kompis) så klarade jag knappast en Easy låt. :P
Gå inte off-topic nu.
on-topic:Om det är "låsa upp allt fusket" så går det inte att avaktivera det när den väl har blivit aktiverad.Jag avråder dig dessutom att använda det för det är inte kul.
↗ till inläggetPrecis den, har funderat på saken ch tänker INTE använda den! :)↗ till inläggetNär jag spela (Har bara spelat en gång, med min kompis) så klarade jag knappast en Easy låt. :P
Gå inte off-topic nu.
on-topic:Om det är "låsa upp allt fusket" så går det inte att avaktivera det när den väl har blivit aktiverad.Jag avråder dig dessutom att använda det för det är inte kul.
↗ till inläggetPrecis den, har funderat på saken ch tänker INTE använda den! :)↗ till inläggetNär jag spela (Har bara spelat en gång, med min kompis) så klarade jag knappast en Easy låt. :P
Gå inte off-topic nu.
Bra!Roligare att jobba till sig sakerna.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in