Själv Tycker jag - Call of Duty 4 , BF , Cs , Gw
Bästa Spelen Du Nånsin Spelat?
↗ till inläggetEftersom du skrev CoD 4 först så borde de kanske varit med i omröstningen? -_- aja men ja tkr CoD 4 MF och WoW.Själv Tycker jag - Call of Duty 4 , BF , Cs , Gw
Half-Life solklart! Denna handling alting sitter ihop hela systemet funkar att koppla ihop! Half Life äger tillochmed ettan äger! :cool:
WoW
CoD2 mp och CoD4 mp är de bästa online liret jag kört(bättre än WoW till och med). Men är lite kluven i frågan, det står mellan StarCraft och CoD2, så de får dela första plats.
↗ till inläggetOch hur kan man glömma WoW? ._. Nej, jag röstar blankt.
Jag glömmde inte wow rösta annat ,
↗ till inläggetEftersom du skrev CoD 4 först så borde de kanske varit med i omröstningen? -_- aja men ja tkr CoD 4 MF och WoW.Själv Tycker jag - Call of Duty 4 , BF , Cs , Gw
Ja Jo, CoD 4 Glömde jag lägga till o.O men rösta Annat och skriv ;)
Tycker det var sjukt dåliga alternativ, men aja, alla tycker olika, men det bästa enligt mig är nog BF2 eller World in Conflict.
Av dom alternativen röstade ja Cs.
Spiderman! >=)
↗ till inläggetNej, jag röstar blankt sätter man Tibia eller RS före WoW så får man ta och tänka om.↗ till inläggetJag glömmde inte wow rösta annat ,Och hur kan man glömma WoW? ._. Nej, jag röstar blankt.
Need For Speed och NHL Spelen är väldigt bra.
HL2
Counter Strike Serierna.. men du glömde Gta serien. hatar att vänta på gta IV : ;)
Dark Messiah Might and Magic
Silent Hill 2 krossar som vanligt precis allt annat. =P
Hur vågar du förresten ta med Tibia och Runescape?!
asså, fable och Kotor kommer på ungefär samma plats
runescape ;)
annat spel...