Hoppa till innehåll

Hur Man Får Giratina

DDDD

Rekommendera inlägg

du måste ha fått national pokédex för att göra detta.

1.nu har en liten förlängling kommit av vägen vid lake valor"spring path"

2.gå dit

3.använd rock-climb

4.du kommer att se en söndrig bro,gå inte på den gå vid sidan av stupen så kommer du till ett till ställe var du ska använda rock-climb

5.gå in i grottan

6.irra runt räd inne tills du har kommit till tre stolpar(exkluderat första)och dom sammanlagda talen som står på skyltarna brevid är mindre än 30

7.om det är mindre än 30 gå igenom en grotta till(inte bakåt)och där är giratina:)

OM dom sammanlagda talen är högre än 30 gå tillbaka genom grottöppningen och börja om från steg 13

hoppas jag hjälpte lite:)

Redigerat av fuskaren 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du måste ha fått national pokédex för att göra detta.

1.flyg till canalve city

2.gå in i sjömannens hus och tala med pojken pch mamman

3.gå och tala med sjömannen och han vill att du ska fara till full moon island efter en lunar wing

5.åk dit

6.gå till cresselia där och han flyger iväg som mesprit

7.ta lunar wingen som han lämmnade

8.gå tillbaka till sjömannens hus och tala med pojken

9.nu har en liten förlängling kommit av vägen vid lake valor"spring path"

10.gå dit

11.använd rock-climb

12.du kommer att se en söndrig bro,gå inte på den gå vid sidan av stupen så kommer du till ett till ställe var du ska använda rock-climb

13.gå in i grottan

14.irra runt räd inne tills du har kommit till tre stolpar(exkluderat första)och dom sammanlagda talen som står på skyltarna brevid är mindre än 30

15.om det är mindre än 30 gå igenom en grotta till(inte bakåt)och där är giratina:)

OM dom sammanlagda talen är högre än 30 gå tillbaka genom grottöppningen och börja om från steg 13

hoppas jag hjälpte lite:)

Jag behövde inte åka till Full Moon Island och fixa allt med Cresselia.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...