Hoppa till innehåll

Nintendo Wfc Usb Connector

DDDD

Rekommendera inlägg

Den USB-saken skapar bara ett litet trådlöst nätverk kring sig, så det finns inga kablar. Så den funkar med DS, DS lite och Wii.

Personligen tycker jag det är värdelöst, och jag har hört att den fungerar väldigt dåligt. Köp hellre en vanlig Usb Connector, så kan du koppla upp dig trådlöst med alla slags prylar som kan koppla upp sig trådlöst, är säkerligen mycket billigare och som antagligen fungerar mycket bättre än Nintendos usb-mojäng.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst IngweCalanor

man kan koppla upp sig mot sitt trådlösa nätverk som jag :P eller nått sånt heter det iaf

Redigerat av IngweCalanor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va??jag vill ju bara spela via nintendo wfc så jag kan trada pokémon :huh:

Om man har vanligt trådlöst nätverk så kan man koppla upp sig på det med. Det är det jag gör hela tiden.

Köp en sånhär typ;

http://shop.01media.com/info.asp?ProductID=33283

Om länken till produkten inte funkar sök efter Wifi Link på den sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst linkinpark92

En Nintendo wi-fi usb connector fungerar perfekt, lyssna inte på alla rykten som går omkring här.

Du får en skiva med den om du köper den i affären (vilket dock är så gott som omöjligt nu eftersom den inte tillverkas längre). Du installerar bara skivan (eller laddar ner på internet om du inte fick nån skiva till), därefter är det bara att köra igång.

Leta efter en på blocket (.se), eller sök på tradera. Jag hittade en aktion på tradera men alla bjöd som galningar så jag gav upp till slut. Några dagar senare hittade jag en aktion till, och där kunde jag köpa den direkt för bara 250 kr. :P

Du måste ha en bredbandsuppkoppling och windows xp för att det ska fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...