Link1 Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Hjälp jag kan inte lägga in en sparfil för när jag gör det å ska starta spelet så funkar det inte. Någon som har haft samma problem eller bara jag ? HJÄLP SNÄLLA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 vilken Plattform har du det på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 HAr du moddat GTA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 om jag har moddat nej. Det funker inte häller för mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 15 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Finns det ingen som kan hjälpa mig ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gangster4Life Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Finns det ingen som kan hjälpa mig ??Jag har samma problem..... :huh: Jag kan öppna spelet fast de börjar från början iaf <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Om du har laddat ner sparfilen finns det chans på att killen som laddade upp den hade mod = går inte att köra den om du inte har samma mod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Först, la ni sparfilen rätt? Och är det till rätt Gta version? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Först, la ni sparfilen rätt? Och är det till rätt Gta version? Just det glömda jag också skriva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg