Kajmanhamster Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Altså jag fick Guitar Hero 3 i Julas och det har funkat perfekt tills nyligen då filerna försvann men själva programmet finns kvar men går itne att köras. det går häller inte avinstalera vi Kontrollpanelens Lägg till/ta bort programm saken... Nån som vet vad jag kan göra för att få mitt spel att funka igen? plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Hmm... det låter skumt, har du sett om det är virus? Annars så vet jag verkligen inte, kanske testa att försöka hitta några filer som finns kvar och klicka på uninstall. Men annars, bara testa att installera igen... Eller stoppa in skivan och klicka på "Uninstall" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Om du vill, så kan du göra en systemåterställning till dagen då det fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kajmanhamster Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Det är inget Virus kollade inte för länge sen och det var efter det slutade fungera och absolut varenda fil som har med Guitar Hero och Aspyr e borta :'( går heller inte att uninstala med skivan i heller. och som synd e mins jkag itne när det slutade fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.