ShigeruMiyamot Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Hej Jag satt och spelade Call of Duty 4 när denna (tragiska?) händelse inträffade; det började lusa rött runt startknappen! Det första som jag kom att tänka på då var förstårs Red Ring of Death. Men eftersom att ingenting hände på skärmen blev jag väldigt fundersam. Jag har läst på en annan tråd att skärmen blir svart eller att sånna saker händer. Gerjen var faktiskt att mitt XBOX360 började ge ifrån sig ett oroväckande ljud. Det lät liksom repigt.? Så jag trodde att den låg på fel sätt eller nåt så jag ändrade läge på den så att den låg lite längre bak. Jag tryckte lite på skivluckan och då började det lysa rött! Är det Red Ring of Death?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandman Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Lyste det runt hela cirkeln eller bara 3 st ? om det lyste runt 3 avdom och en var grön var det rrod. annars något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) Testa att starta om konsollen, är det helt svart på bildskärmen när du startar om är det RROD. För mig var det likadant om för dig - skärmen slocknade, men när jag sedan startade om Xboxen fick jag inte upp något. Redigerat 20 Februari 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Det lyser runt hela, men jag har fixat det nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Det är vanligtvis sladdkrångel. Händer det igen, så kolla det först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 om bara 3 ringar lyser röda och ingen grön så är det att den inte får kontakt med tv:n tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.