Hoppa till innehåll

Red Ring Of Death?

ShigeruMiyamot

Rekommendera inlägg

Hej

Jag satt och spelade Call of Duty 4 när denna (tragiska?) händelse inträffade; det började lusa rött runt startknappen! Det första som jag kom att tänka på då var förstårs Red Ring of Death. Men eftersom att ingenting hände på skärmen blev jag väldigt fundersam. Jag har läst på en annan tråd att skärmen blir svart eller att sånna saker händer.

Gerjen var faktiskt att mitt XBOX360 började ge ifrån sig ett oroväckande ljud. Det lät liksom repigt.? Så jag trodde att den låg på fel sätt eller nåt så jag ändrade läge på den så att den låg lite längre bak. Jag tryckte lite på skivluckan och då började det lysa rött! Är det Red Ring of Death?? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att starta om konsollen, är det helt svart på bildskärmen när du startar om är det RROD. För mig var det likadant om för dig - skärmen slocknade, men när jag sedan startade om Xboxen fick jag inte upp något.

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...