Mario Kart Wii och Wii Fit får svensk realese datum. 11 April till 25 April räknas spelen komma. Mer information om Mario Kart Wii hittar du i den här länken http://www.nintencast.com/news.php?subacti...amp;ucat=2&.
Mario Kart Wii Och Wii Fit Får Svensk Datum Släpp!
Vill verkligen ha Mario Kart älskade MKDD så det nya blir väll antagligen... bättre.
Jag också
Jag också.
jag sparar pengar till brawl kommer :P
På Nintendo.se så stod det att till Mario Kart Wii kommer tillbehören "Wii Wheel" (nåt sånt heter den)
Det visste jag för länge sen, det är en ratt
Man kommer även kunna lira med GameCube kontrollen,Wii Classic controllen och Nunchuck Och Wiiremote^^
Så då kan man lira ihop med alla Wii Remote skeptiska personer ^^ (Människor som oftast brukar tillhöra Microsoft och Sony gruppen).
Hittade en bild på Wii Wheel
http://gadgetress.freedomblogging.com/files/2007/07/wii_wheel1.jpg
Äntligen en God nyhet :) ..synd att detta inte gällde Brawl.. :(
Det är ju också klart att brawl kommer släppas i april..
Nopp Brawl kommer ut den 6 juni ;). Vem skulle vilja fira Sveriges National Dag med att spöa Japanerna och Amerikanerna på Super Smash Bros Brawl ^^.
Aha.. jag blandade nog ihop Mario kart Wii och Super smash bros brawl :P
Föressten, är det sveriges nationaldag den 6 juni?
↗ till inläggetAja, posetivt för mig eftersom jag fyller den 11 Juni. ;)Nopp Brawl kommer ut den 6 juni ;). Vem skulle vilja fira Sveriges National Dag med att spöa Japanerna och Amerikanerna på Super Smash Bros Brawl ^^.
Jare det är klart:P . Det är därför det är ganska kul att spelet släpps då !! Just på en ledig dag ochså från skolan!!!^^...
Jag ber råd till alla som vill ha spelet på första dan att boka det snabbt som attan för iochmed den lediga dagen kommer är det stor chans att spelet kan vara slutsålt och nästa leverans kan ta tid!!
↗ till inläggetOk, ska nog följa det rådet.Jare det är klart:P . Det är därför det är ganska kul att spelet släpps då !! Just på en ledig dag ochså från skolan!!!^^...
Jag ber råd till alla som vill ha spelet på första dan att boka det snabbt som attan för iochmed den lediga dagen kommer är det stor chans att spelet kan vara slutsålt och nästa leverans kan ta tid!!
Heheh, läget e lugnt, jag bokade det den..3 april 2007!^^
ska boka det snart :P
Någon som har en aning om vad Wii fit kommer kosta? Även om det kommer komma fler spel till den.
↗ till inläggetdude man får med wii wheel.På Nintendo.se så stod det att till Mario Kart Wii kommer tillbehören "Wii Wheel" (nåt sånt heter den)