hej då alla. jag har bett admin att avregistrera mig . så hej då .det här är nog den sista nya ämnet kjag startar .jag kommer nog att vara kvar här som gäst ,fast inte så här ofta tror jag .hoppas ni kan skriva nån sista kommentar om mej
Hej Då
varför ska du lämna? du har ju inte varit medlem sålänge
nej du har helt rätt darth Ratchet men det är bra så för mej. Tack för att du skrevvarför ska du lämna? du har ju inte varit medlem sålänge
ps:du blev medlam en dag efter min födelsedag Ds.
Synd att du ska lämna men du gör som du vill. Hoppas de går bra i framtiden iaf.
C ya
tack för att du skrev dark ifrit. tack för att du önska mig lycka tillSynd att du ska lämna men du gör som du vill. Hoppas de går bra i framtiden iaf.
C ya
Instämmer men jag tänker inte avregistrera mig om jag lämnar iaf
tack du också MetaDragonInstämmer men jag tänker inte avregistrera mig om jag lämnar iaf
snälla skriv det här är förmodligen sista gången jag är inne här som medlem .sen blir det nog bara så att jag är gäst lite då och då
Hej då sacha.. Alltid tråkigt när någon lämnar oss :(
Ha det bra!
tack!!!!!!!!!!!Hej då sacha.. Alltid tråkigt när någon lämnar oss :(
Ha det bra!
när jag snart kommer logga ut och förmodligen aldrig logga in igen så före det så kommer jag att skänka bort minna sista poäng
Alltså varför skriver du om du drar? Varför spamma med Tack o.sv.. Onödigt bara...
Men får jag poängen? Jag gjorde ju avatarn. :P
Kanske borde säga det men Sascha stavas som jag skrev tror jag och inte sacha iaf.... :P aja c ya
jag bara delar ut dom .men tack så mycket för avatren yotoKanske borde säga det men Sascha stavas som jag skrev tror jag och inte sacha iaf.... :P aja c ya
BÖÖÖÖL!!! VARFÖR STICKER DU!!! :( men det är ditt val så lycka till :D
Hej då sacha.synd att du ska lämna oss :(
japp det är syndHej då sacha.synd att du ska lämna oss :(
men det här är nog det sista jag skriver .nu ska jag bara dela ut lite poäng.admin sa att han skulle stänga mitt konto om några timmar så han stänger nog det strax.HEJ DÅ ALLA .DETTA ÄR ett JÄTTEBRA FORUM. fortsätt skriva i denna tråden HEJ DÅ .JAG kommer nog tillbaka som gäst. nu är det enda som återstår att admin avregistrerar mig.bra forum admin
MVH Sacha( anton) ;) nu avslöja jag visst mitt namn men hej då alla
Hej Sacha ses nån gång om du läser nån gång nån manga så tänk på Manga Master är du snäll ;)
Ses nån gång om du nån gång registrerar dig igen så var god och ta och PM:a mig!
Lova mig det :( snyft
HEJDÅ!!! :(
jag är dålig på att ta farväl köp en manga för min skull gärna Naruto :) kommer ut snart tänk på det!
ojojoj
Sacha du kan ju vara på Skissa & Gissa istället! så behöver du ju aldrig lämna oss
tråkigt att du lämnar oss men ha det bra C Ya
här får du en bild
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/splintercell_kopiera.gif
shit .är det nån som vet om admin har varit inloggad .han har ju inte avregistrerat mig ju .förresten cool bildtråkigt att du lämnar oss men ha det bra C Ya
här får du en bild
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/splintercell_kopiera.gif