jag tyker nog Ike eller Mario (fast alla verkar skit coola men det är nog mina favoriter)
Vilken Tyker Ni Är/blir Den Grymaste Final Smash
luigi
↗ till inläggetDen är... konstig.luigi
På ett bra sätt.
captain flacon är så kickass när man använder den så hoppar captain falcon in i blue falcon plötsligt är man på port town aero dive och dom blir påkörda av blue falcon sen så blir det tillbaks på banan man var på och motståndarna flyger iväg :D
Samus FS är cool! xD
jag vet inte riktigt...
kanse mario men jag har knappt sett nån :(
Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och
Jigglypuff
har bra fs.
↗ till inläggetSpoilerruta på ***** då?Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och
Jigglypuff
har bra fs.
↗ till inläggetöh va? det står jigglypuff om du inte ser. men iaf, jag tycker marth har en ganska kool, eller game and watch...hmm↗ till inläggetSpoilerruta på ***** då?Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och
Jigglypuff
har bra fs.
↗ till inläggetLuigi är redan avslöjad på Dojon, men↗ till inläggetSpoilerruta på ***** då?Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och
Jigglypuff
har bra fs.
Jigglypuff låser man upp sent i spelet
. Fattar du? ;)
↗ till inläggetLuigi är redan avslöjad på Dojon, men↗ till inläggetEftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och
Jigglypuff
har bra fs.
Spoilerruta på ***** då?
. Fattar du? ;)
MEN FÖR h*lvete! DET ÄR EN SPOILER IALLFALL. >_>
Dem har tillochmed massa j*vla spoilerskydd på dojon! Vissa kollar inte spoilersarna på dojon! >__<
↗ till inlägget↗ till inläggetEftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och
Jigglypuff
har bra fs.
Spoilerruta på ***** då?
Luigi är redan avslöjad på Dojon, men
. Fattar du? ;)
Dem har tillochmed massa j*vla spoilerskydd på dojon! Vissa kollar inte spoilersarna på dojon! >__<
suck, vem bryr sig om spoilers?
↗ till inlägget↗ till inläggetEftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och
Jigglypuff
har bra fs.
Spoilerruta på ***** då?
Luigi är redan avslöjad på Dojon, men
. Fattar du? ;)
suck, vem bryr sig om spoilers?
Men hur j*vla kul är det att låsa upp en karaktär man redan visste var med? ._.
Man vill självklart bli lite överraskad då, inte för att
Luigi
var oväntad, men om nån oväntad karaktär skulle vara spelbar, typ Simon Belmont från Castlevania, så är det ju inte så kul att bli spoilad. Det förstör enligt mig spelupplevelsen när man låser upp karaktären.
men något jag inte fattar är, varför har dem tagit tillbaka ness? han är ju typ nästan exakt som lucas, samma final smash också, det regnar typ stjärnor lr något sånt. och varför ska dem ha med wolf och fox och falco? skillnaden mellan dem är minimala, enligt mig skulle fox och wolf räckt-,-
fast wolf har en ganska kool final smash, en stor röd pansarvagn:D
↗ till inläggetArgh, tack så mycket. Jag vågar nog aldrig mer komma in på den här sidan igen...men något jag inte fattar är, varför har dem tagit tillbaka ness? han är ju typ nästan exakt som lucas, samma final smash också, det regnar typ stjärnor lr något sånt. och varför ska dem ha med wolf och fox och falco? skillnaden mellan dem är minimala, enligt mig skulle fox och wolf räckt-,-
Kolla hela filmen! Såå ägd!
SunEspeon:Blunda dom 5 första sekunderna! :P
Hmm allas e ju grymma men den grymaste e väll Link och
Toon Link
↗ till inläggetmen något jag inte fattar är, varför har dem tagit tillbaka ness? han är ju typ nästan exakt som lucas, samma final smash också, det regnar typ stjärnor lr något sånt. och varför ska dem ha med wolf och fox och falco? skillnaden mellan dem är minimala, enligt mig skulle fox och wolf räckt-,-
ness och lucas har bara pk fire,pk thunder och psi magnet (och final smash) som är identiska men dom är annorlunda.
detsamma gäller fox,falco och wolf
och om du undrar hur jag vet så har min kompis brorsa chipat sitt wii och laddat ner smash ;)