💬
Logga in
Fuska.se

Cj

26 svar · startad

Trådstartare #1

rubrik jag har bar kört san andreas

CJ är bara med i ett GTA,nämligen San Andreas.

Trådstartare #3

tack

4 Mar 2008

bara SA men när min brosa spela spela VC första gången undrarde han varför man inte va CJ :lol:

Tack och lov så är CJ inte med i något annat gta-spel än SA. Hoppas dock att han återvänder till LC så man kanske får chansen att döda honom i GTAIV.

↗ till inlägget

Tack och lov så är CJ inte med i något annat gta-spel än SA. Hoppas dock att han återvänder till LC så man kanske får chansen att döda honom i GTAIV.

Hoppas Det kommer mer av cj... IV blir kanske inte lika roligt som san andreas. :rolleyes:

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tycker att gangster stilen är så gta så hoppas att gta iv är bättre än San andreas men jag kommer att sakna HipHop´n

GTA IV kommer man inte att kunna jämföra med SA. Jag kommer knappast att sakna hiphopen. Förstörde känslan i hela spelet. Men det var värt det. Hade varit värre om CJ hade dykt upp som protagonist i GTA4.

Tyckte inte heller CJ var en intressant karaktär, Nico är ju coolare. =)

↗ till inlägget

W0rd. Toni Cipriani i LCS är min stil. Tommy Vercetti är också jävligt nice. Tycker att Nico verkar vara väldigt intressant.

5 Mar 2008

Jag tycker alla är bra.

8 Mar 2008
↗ till inlägget

bara SA men när min brosa spela spela VC första gången undrarde han varför man inte va CJ :lol:

skulle inte riktigt passa att vara CJ i ViceCity :P
11 Mar 2008

GTA sa bara tror jag

kanske vcs oxå vet ej

13 Mar 2008
The Ghost!

tror bara i GTA sa

27 Mar 2008

Tyckte att idén med CJ va bra, men han skulle nog inte passa in i GTAIV.

28 Mar 2008

Nej, GTA IV ska väll föreställa östra USA? CJ forstätter väl bo i Los Santos sen eller?

29 Mar 2008

Är man inte typ i Liberty i 4an?

CJ bodde ju i liberty city innan han flyttade tillbaks till los santos fast tror inte han eller någon gammal karaktär kommer vara med i GTA IV...

Här är början av spelet som bara komemr med om man köper speciall edition...

part 1 http://www.youtube.com/watch?v=XHGSysTOUuE...feature=related

part 2 http://www.youtube.com/watch?v=dJbrcvtcQqI...feature=related

5 Apr 2008

aa men tänk på att dem tidigare spel karaktärerna lever sig in i andra spel tex: Ken Rosenberg: VC och SA

Leone: Gta 3 och lcs och så har jag sett nån stans att vic vance i vcs är/var bror till Lance vance i vc

så det är en bra fråga man kanske slänger in cj i nåt av de framtida spelen

3 May 2008

CJ är så j*vla mesig, Nico är äkta vara. ;)

↗ till inlägget
↗ till inlägget

W0rd. Toni Cipriani i LCS är min stil. Tommy Vercetti är också jävligt nice. Tycker att Nico verkar vara väldigt intressant.

Håller med dig helt killen som polisanmälde sin bästa kompis och satte dit han för nåt! ;)

Vercetti är för tyst.

Niko en favorit, hans kommentarer och 'skämt' på allt är roliga.

Roman är också urskön, han dricker så j*vla mycket.

Förövrigt, varför skriver alla Niko med C? Det är NIKO, inte Nico >_<

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in