krille97 Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 haru sätt spöken? eller nåt roligt,konstigt på GTa sanAandreas? jag tror spökena fanns i öknen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Det finns inga j*vla spöken. Det finns heller inget att diskutera. Råder dig till att se video. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Nej brukar inte så spöken på tv-spel dierekt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag såg nåt jätte roligt i GTA SA, det var typ några små bilar som körde fram och tillbaka i flygplatsen, det såg jätte roligt ut. Vet inte om det fanns förare eller inte men iallfall. Är det det du menar med spöken? Eller dom här ''spökbilarna'' eller finns inte sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag såg nåt jätte roligt i GTA SA, det var typ några små bilar som körde fram och tillbaka i flygplatsen, det såg jätte roligt ut. Vet inte om det fanns förare eller inte men iallfall. Är det det du menar med spöken? Eller dom här ''spökbilarna'' eller finns inte sånt? GTA-skaparna hävdar att sådant inte finns men däremot så finns det lite konstiga saker i spelet. Typ ett gäng med trasiga (men fungerande) bilar mitt ute i en skog. XD Så Bigfoot, Hajen, Piratskeppet och Spöken finns inte. Men det kan väll finnas på MODAR men inte på riktiga spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag såg nåt jätte roligt i GTA SA, det var typ några små bilar som körde fram och tillbaka i flygplatsen, det såg jätte roligt ut. Vet inte om det fanns förare eller inte men iallfall. Är det det du menar med spöken? Eller dom här ''spökbilarna'' eller finns inte sånt? GTA-skaparna hävdar att sådant inte finns men däremot så finns det lite konstiga saker i spelet. Typ ett gäng med trasiga (men fungerande) bilar mitt ute i en skog. XD Så Bigfoot, Hajen, Piratskeppet och Spöken finns inte. Men det kan väll finnas på MODAR men inte på riktiga spelet Skulle vilja säga att hajen vinns faktiskt sök genom SA filerna själv år du se men Bigfoot o nå Jevla piratskepp finns inte. BTW hajen finns sällsynt under Ganton Bridge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag såg nåt jätte roligt i GTA SA, det var typ några små bilar som körde fram och tillbaka i flygplatsen, det såg jätte roligt ut. Vet inte om det fanns förare eller inte men iallfall. Är det det du menar med spöken? Eller dom här ''spökbilarna'' eller finns inte sånt? GTA-skaparna hävdar att sådant inte finns men däremot så finns det lite konstiga saker i spelet. Typ ett gäng med trasiga (men fungerande) bilar mitt ute i en skog. XD Så Bigfoot, Hajen, Piratskeppet och Spöken finns inte. Men det kan väll finnas på MODAR men inte på riktiga spelet Skulle vilja säga att hajen vinns faktiskt sök genom SA filerna själv år du se men Bigfoot o nå Jevla piratskepp finns inte. BTW hajen finns sällsynt under Ganton Bridge! Om den finns, hur stor är chansen att man ser den? Har nu varit där i över 2 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag har sett en haj, eller en val, men det var nån jätte stor fisk som simmade efter att jag råkade köra ner i vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Det finns ingen haj eller val. Eller spöken. Det finns, om man moddar. AG, du såg nog en delfin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Det finns EJ några spöken det är folk som hittat på Loch Ness, och allt det. Det är bara om man moddar man kan se Leatherface, bigfoot o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jaha, då var det nog en delfin för jag såg en stor i fisk i havet när jag råkade köra ner med bilen i havet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg