Hoppa till innehåll

Den Officiella Tråden Om Battlefield: Heroes


Gäst TheWho
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst TheWho

Nu när det är tillåter med officiella trådar så skapar vi en om BFH då.

 

DICE meddelar idag att de till sommaren kommer göra ett nytt avstamp i Battlefield-serien. Det cartoonliknande Battlefield Heroes kommer att vara gratis att ladda hem och spela men känner man att man har en för stor plånbok så kan man lägga några slantar på att ändra sina karaktärers utseende och egenskaper. Varför inte köpa nya skor eller få lite bättre precision i siktet? EA:s högsta höns när det gäller publiceringen av nya titlar i USA och Europa, Gerhard Florin, säger:

The existing Battlefield games are fairly deep; you have to be pretty good or you'll die pretty quick. Now we've toned down the difficulty, shortened each game session to 10 or 15 minutes and made the visual style more cartoony.

 

Detta i ett försök att låta Battlefield-serien bli lite enklare att ta till sig så att även icke-hardcore-spelare kan ta del av Battlefield-andan.

 

Spelet har fått en egen hemsida, dock finns där inte så mycket innehåll i dagsläget. New York Times har däremot fått ihop en längre artikel om spelet och dess form.

 

Källa: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23394

 

Här kommer en trailer:

 

Den officiella hemsidan: http://www.battlefield-heroes.com/

 

Själv kommer jag att ge spelet en chans, men det kan nog bli lite causal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det verkar kul, ska ladda ner det. :)

 

Trailern var ju cool, "To start the game, hit the big button that says "play now". That's right. You dont visit the store, you dont enter your credit card eighter, and you dont downlaod it from bit torrent, it's free."

Och

"Battlefield Heroes is the Cartoon shooter, this is the type of shooter that bases on fun, accessibility and not-getting-shot-in-the-face-repeatedly-by-a-swearung, ultraskilled-15-year-old-boy. Who-plays-the-game-every-day-for-8-hours."

Redigerat av Eldapa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Det verkar kul, ska ladda ner det. :)

 

Trailern var ju cool, "To start the game, hit the big button that says "play now". That's right. You dont visit the store, you dont enter your credit card eighter, and you dont downlaod it from bit torrent, it's free."

Och

"Battlefield Heroes is the Cartoon shooter, this is the type of shooter that bases on fun, accessibility and not-getting-shot-in-the-face-repeatedly-by-a-swearung, ultraskilled-15-year-old-boy. Who-plays-the-game-every-day-for-8-hours."

jag med, jag spela BFV nu och jag är inte besviken med det spelet, så jag tror BFH kommer bli en bra sak!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Ska ladda ner det, men ska betala för att få det extra.

Hoppas spelet blir bättre än dom andra Battlefields.

Spelet kommer dra in pengar via reklam och jag tror inte att man kommer kunna betala för extra saker.

 

Här har vi en ny trailer, om hur man klär upp sin karaktär:

 

 

Själv ska jag spela national army.

 

BETAN BÖRJAR 6 MAJ, PÅ TISDAG ALLTSÅ! :-O Om den är öppen eller stängd känner jag dessvärre inte till, men jag tror att den är öppen.

 

EDIT: s*tans h*lvetes fittskit, den är stängd. :-(

Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska ladda ner det, men ska betala för att få det extra.

Hoppas spelet blir bättre än dom andra Battlefields.

Spelet kommer dra in pengar via reklam och jag tror inte att man kommer kunna betala för extra saker.

 

Här har vi en ny trailer, om hur man klär upp sin karaktär:

 

 

Själv ska jag spela national army.

 

BETAN BÖRJAR 6 MAJ, PÅ TISDAG ALLTSÅ! :-O Om den är öppen eller stängd känner jag dessvärre inte till, men jag tror att den är öppen.

 

EDIT: s*tans h*lvetes fittskit, den är stängd. :-(

 

jag ät inte så bra på "betor" xD så vad betyder det med att den är stängd kan man inte testa då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska ladda ner det, men ska betala för att få det extra.

Hoppas spelet blir bättre än dom andra Battlefields.

Spelet kommer dra in pengar via reklam och jag tror inte att man kommer kunna betala för extra saker.

 

Här har vi en ny trailer, om hur man klär upp sin karaktär:

 

 

Själv ska jag spela national army.

 

BETAN BÖRJAR 6 MAJ, PÅ TISDAG ALLTSÅ! :-O Om den är öppen eller stängd känner jag dessvärre inte till, men jag tror att den är öppen.

 

EDIT: s*tans h*lvetes fittskit, den är stängd. :-(

 

Man får ju hopaps på att man får tillgång till lite mer om man betalar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Ska ladda ner det, men ska betala för att få det extra.

Hoppas spelet blir bättre än dom andra Battlefields.

Spelet kommer dra in pengar via reklam och jag tror inte att man kommer kunna betala för extra saker.

 

Här har vi en ny trailer, om hur man klär upp sin karaktär:

 

 

Själv ska jag spela national army.

 

BETAN BÖRJAR 6 MAJ, PÅ TISDAG ALLTSÅ! :-O Om den är öppen eller stängd känner jag dessvärre inte till, men jag tror att den är öppen.

 

EDIT: s*tans h*lvetes fittskit, den är stängd. :-(

 

Man får ju hopaps på att man får tillgång till lite mer om man betalar.

 

Det hoppas då inte jag, blir bara orättvist och obalanserat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Obalanserat? Du kan ladda ner det gratis och då får du spela ett bra spel gratis, men betalar du så får du kanske tillgång till mer, skaparna måste väll tjäna pengar på sin varor?

ja med reklam gör dom det, men annars så är det 100% gratis.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...