tvnerd Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) Hej jag undrar vad koden till stora grodan på uncharted island är. skulle bli tacksam om ni svarar^^ :P Redigerat 6 Mars 2008 av tvnerd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Följ ön och rita av den bit för bit. Då kommer du se att den föreställer en val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 (redigerat) a du hjälper honom verkligen.... oj då inte jag heller :blink: Redigerat 7 Mars 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tvnerd Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 jag har redan ritat av ön men hur kommer man in till grodan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 för att komma in måste du slå på statyn utanför grottan den ger dig anvisningar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tvnerd Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 men jag fattar inte vad den menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Ön ser ut som en val. Ur ryggen sprutar det vatten (spray) ... paddel (fena) rodder (backfenan) den statyn som står vid ett hål rita av den med (sees the way) Tror jag tog rätt nu men så j*vla svår är inte ön. Och jag hoppas att du fattar att du ska slå på statyerna i rätt ordning ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tvnerd Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 okok tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg