BLITZFREEDOME Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Hej, jag har precis kört Jet Ski på Uncharted. Första gången man gör det då. Nu har dom hittat en båt där på hennes kamera då... Och det är deras "ticket" hem... Så körde jag jet ski. När man e framme så får man ett tips "L2" så ser man en lina elr nåt upp till ett torn elr nåt. Ska man upp i den elr ska man fortsätta och dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Jag har klarat ut Uncharted men vet inte riktigt vad du menar förklara. (Jag kan ha dåligt minne också.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Nu klarade jag det... Man skulle tydligen fortsätta... Nu kör jag Jet Ski igen uppför en fors... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.