Varge gång i nån stad så kan jag inte gå in i någon annan district.Jag vill typ gå till "Rich District" Men det kan jag inte.Varför?Jag får upp en sak att jag inte kan gå in dit just nu.
Assassin's Creed.
till pc eller? annars är det fel forum, och till pc har det inte släppts än, har du isåfall tankat hem det så kan ddet ju vara nån bugg eller nåt sånt, kan hända med spel som inte är klara och släppta än.
det är antagligen att du inte har kommit tillräckligt långt i spelet för att få gå dit.
↗ till inläggetNär jag går till Jearusalem så crashar spelet.det är antagligen att du inte har kommit tillräckligt långt i spelet för att få gå dit.
Jag har hört att den olagliga releasen som finns ute på ett flertal sidor är buggad. Man kan inte gå in i Jerusalem.
isåfall så får nog lilla gripen allt vänta tills det riktiga spelet släpps.
↗ till inlägget<_<isåfall så får nog lilla gripen allt vänta tills det riktiga spelet släpps.
MOD.Ta bårt tråden.
Läst att den illegala releasen ska vara utan Jerusalem, då den bara är 6.5gb och spelet ligger på 8 igentligen.
Har inte PC versionen av AC släppts flera veckor sen?
↗ till inläggetJag har hört att den olagliga releasen som finns ute på ett flertal sidor är buggad. Man kan inte gå in i Jerusalem.
Rätt.
Försök få tag på en save-fil som kommit förbi Jerusalem.
Hur skulle det gå till om ingen kan komma in i Jerusalem?
Har läst på olika ställen att folk har kommit förbi buggen på det viset.