Hoppa till innehåll

2 Korta Oblivion Frågor


Fality
 Dela

Rekommendera inlägg

Du hittar dina quests i menyn (standard knappen är tab).

Att välja en anna plats än den som oblivion är instalerad på skulle gör att spelet laddade otroligt långsamt...det är nog lättare att instalera om spelet på den platsen du vill ha dina sparningar på.

 

Soad_toke

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du hittar dina quests i menyn (standard knappen är tab).

Att välja en anna plats än den som oblivion är instalerad på skulle gör att spelet laddade otroligt långsamt...det är nog lättare att instalera om spelet på den platsen du vill ha dina sparningar på.

 

Soad_toke

Oblivion är installerat i C:/Program och autosave i Mina dokument (det är det jag vill ändra på)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oblivion är installerat i C:/Program och autosave i Mina dokument (det är det jag vill ändra på)

Lättas är att avinstallera och installera om det, men att du byter plats när du installerar det igen...alltså installerar det någon annastans.

 

Exempel:

Om den ligger i: C:\Program\Activisoin\Oblivion

Så installerar du om det i: F:\Program\Activision\Oblivion

 

Btw, vart har du igentligen installerat oblivion?! C:\program och mina dokument är olika mappar...eller? :S

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första, Bethesda var det som gjorde Oblivion, inte Activision, sedan så kommer det där inte hjälpa.

Och många spel skapar mappar i mina dokument där alla screenshots och sparfiler hamnar.

Ja, jävligt irriterande. Gåre inte att fixa troru?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...