Gäst lordifan Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Bara för att jag skapade tråden betyder det inte att jag gillar LP! Men jag vill bara säga till alla som tror att Linkin Park är metal FEL FEL FEL! MIn storebrorsa lyssnar på dem och dem är Alternativ Rock!!! KOM NU IHÅG DET! OffTopic: Jag hatar linkin Park!
Trips Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Gillar Linkin park, men klart som f*n att de inte spelar metal. :S
Hurricane Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Bara för att jag skapade tråden betyder det inte att jag gillar LP! Men jag vill bara säga till alla som tror att Linkin Park är metal FEL FEL FEL! MIn storebrorsa lyssnar på dem och dem är Alternativ Rock!!! KOM NU IHÅG DET! OffTopic: Jag hatar linkin Park! ok, det här var väl en onödig tråd...? Gillar inte Linkin Park, men har inget emot dem :rolleyes: ... Men lordi är faktist en av de största flopparna i världshistorien :lol:
Winjaaa Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-'
Darki Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-'Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_-
eeewwhh Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-'Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_- bara föratt det är en onödig tråd så behöver du inte kalla den idiot...
Gäst lordifan Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Skrivet 11 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-'Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_- Seriöst, är bara trött på alla som kallar Linkin park Metal!
Winjaaa Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Skrivet 11 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-' Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_- Seriöst, är bara trött på alla som kallar Linkin park Metal! Men jag är trött på att alla säger att linkin park inte är metal -.-'
Hedman Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Skrivet 11 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-' Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_- Seriöst, är bara trött på alla som kallar Linkin park Metal! Tar verkligen inte Linkin Park som ett Metal band.
Teoman123 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Skrivet 11 Mars 2008 Tom jag visste det och jag lyssnar på Bob Marley..
Easton Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Skrivet 12 Mars 2008 Linkin Park metal?! ASG! ASG! neje men det är precis som du säger, dem är inte metal. Dom har inte det skrikiga och bästa.
Gäst XPLOSIV Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Skrivet 12 Mars 2008 LP är inte heller Punkrock för alla som tror det.
Rekommendera inlägg