Craix Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Tjena. Jag undrar hur jag ska bränna dom här filerna till en dvd skiva och vilket program som är bra att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Tjena. Jag undrar hur jag ska bränna dom här filerna till en dvd skiva och vilket program som är bra att använda. Jag använder Nero Ultimate 8, det fungerar super bra. Det kostar väll någon hundring, finns nog några andra program som är gratis däremot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 okej men vilka filer ska jag ta ? alla ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) Jo, du behöver bara välja foldern VIDEO_TS. Redigerat 12 Mars 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) Windows har ett eget brännarprogram som är helt ok om man bara ska flytta några filer. Du markerar helt enkelt de filerna du vill ha och kopierar dem. Sen öppnar du skivan och väljer klistra in. :student: Redigerat 12 Mars 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Windows har ett eget brännarprogram som är helt ok om man bara ska flytta några filer. Du markerar helt enkelt de filerna du vill ha och kopierar dem. Sen öppnar du skivan och väljer klistra in. :student: Verkligen? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 om du ska spela upp dem via dvd m.m. måste man bränna skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.