↗ till inläggetMm :P Vem som helst får ta mina sprites som jag gör, fast dom är rätt simpla. :lol:↗ till inläggetÄr det okej om jag tar med den i mitt spel också?Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;)
Edit: Glömde att ladda upp den.
Pokémon Ocean alltså.
Pokémon Island [läs Första Inlägget Före Du Postar]
När släpps nästa demo? ;)
Det här kommer bli det enda lyckade pkmn spelet på fuska, tror mig, ni andra är för oerfarna.
Snälla... Skärp dig...
Jag har kommit as långt på mitt spel...
↗ till inläggetLink plx Mr. n00bSnälla... Skärp dig...
Jag har kommit as långt på mitt spel...
Jag har en liten nyhet om spelet: Dag-och-natt-sytemet att fungerar nu utan glitchar (tror jag iallafall, jag buggtestar mest på dagen).
Najs! Vad behövs just nu?
Jag tror att detta spelet kommer lyckas mer än KUddmannens.
Du lyckas säkert ochså, men demot är långt ifrån lika snyggt som detta!
Jag har lagt ut demo 1 och han har lagt ut demo 3...
Såg jag inte :P
He he :D
Men jag håller med om att JosJuice är mer Game Maker kunnig än mig och att det går fortare för honom ;)
Ja, Vet dock inte riktigt hur bra jag är!
Jag håller ju på med mitt spel "Skjutglada Pepe" låter kanske lite sjukt.
Men ett roligt projekt.
jaja jag jobbar för dig hela tiden eftersom "MoonLamp" har alggt ner hela sitt spel.
tror att det här pokemon spelet kommer att lyckas!
↗ till inläggetSåklart, till skillnad från er andra har JosJuice den kunskap som krävs.tror att det här pokemon spelet kommer att lyckas!
Klart demot är ju jätte bra. Och spelet kommer bli bättre!!!
Ända dåliga med att du gör ett pokémon spel e då att om det publiseras och blir känt så kan de som gör pokémon spelen stämma dig för att inte fått tillstånd av dom att göra det =/
Tror du värkligen nintendo skulle stema han?
Grymt demo men det är ju bara lite tråkigt pgaa (på grund av att) det inte finns nt att göra.
↗ till inläggetJo det är klart dom kan det är ju inte han som kommit på Pokémon från börjanTror du värkligen nintendo skulle stema han?
Nej men jag menar som dom som gjorde pokémon diamond (det som var till gbc)? Vart dom stämda?
jag vet vad som kan hända i test room det kan hända att man får köra utmaingar så ifal man vinner så ¨får man items