Hej, jag har rätt speciella intressen, jag gillar inte fotboll o sånt.
jag gillar Motocross, Roadracing, Bilracing, det mesta med motorer och såklart musik!
Vill gärna veta om någon gillar samma som mej för det är inte så många som gör det :(
Hej, jag har rätt speciella intressen, jag gillar inte fotboll o sånt.
jag gillar Motocross, Roadracing, Bilracing, det mesta med motorer och såklart musik!
Vill gärna veta om någon gillar samma som mej för det är inte så många som gör det :(
ohh ja fattar! kontaktanonser? :D
Ok, hej jag e agito, och ... skoja :P
va gillar du för music? ^^
aa.. säg vilken sorts musik ?
Jag gillar ju bilar..
Tja, typ heavy metal, hård rock, ja.. det mesta med distad el-gitarr faktiskt.... ;) Ni då??
Jag gillar ju bilar med :D
om ni har spelat Driver3 så finns det en Pontijack Fierro man kör där i en sån är min Favorit bil :D
↗ till inläggetOk, min är färnärvarande Koenigsegg ccx, 1018 etanol hästar vettu, fint.om ni har spelat Driver3 så finns det en Pontijack Fierro man kör där i en sån är min Favorit bil :D
Jag är en kille på 15 jordsnurr eller nåt som gillar fotboll, musik, och örter.
Jag söker en annan med samma blablabla
Du kan alltid bli bög http://www.musicweb-international.com/jazz/2005/Diz_with_love_cd83307.jpg
http://imagecache2.allposters.com/images/pic/ATA/25568BP~Oooooo-Flamey-Posters.jpg
min klass kompis är cyber nörd i bilar. han har alla NFS spelen och han tycker fighting spel är fjompiga. HALLÅ! helt knäpp fast tillbaka på Topic...
han gillar inte hårdrock men som sagt bilar <_<
Hehe, Jag älskar ju Metal, men är kanske lite för ung?
Du är nog inte så mkt yngre än jag till sättet....
↗ till inläggetHahahaha, bra idé, men tyvärr är jag inte lagd åt det hållet.Jag är en kille på 15 jordsnurr eller nåt som gillar fotboll, musik, och örter.
Jag söker en annan med samma blablabla
Du kan alltid bli bög
Jo, jag gillar också hårdrock etc. fast inte bilar.
gillar bilar(jag premonerar på bilsport)
gillar metal,hård rock, rock, R'n'B
gillar lite motorer.
Varför söker du vänner påett forum på internet?
Kan du inte gå ut och träffa nån idtället som man gjorde på min tid?
haha, lät roligt "på min tid" hehe. håller med där faktiskt
↗ till inläggetHej, jag har rätt speciella intressen, jag gillar inte fotboll o sånt.
ja har en fyrhjuling :)
↗ till inläggetDu sade just att du gillade bilar..? Inte kan man kalla det för en bil ;o↗ till inläggetOk, min är färnärvarande Koenigsegg ccx, 1018 etanol hästar vettu, fint.om ni har spelat Driver3 så finns det en Pontijack Fierro man kör där i en sån är min Favorit bil :D
OnT - Jag har ganska likadana intressen som du.. Gillar bilar (helst amerikanare med V8/Hemi eller japanare med Dohc), är ganska intresserad av mopeder (har en gammal Tunturi Super Sport från 1986, ni kan ju alltid googla på det, fin moped :> ), och lyssnar mycket på musik (Led-Zep, Pink Floyd samt Bob Dylan). Kan också tillägga att jag gillar att överdriva med parenteser (som ni säkert har märkt)...
det här är ingen datingservice XD
jag gillar tyvärr inte dig heller
↗ till inläggetHej, jag har rätt speciella intressen, jag gillar inte fotboll o sånt.
Vi är ju exakt likadana! xD Nerå men jag gillar Hårdrock, Metal,
Samma här. Jag kör även cross. xDMotocross, Roadracing, Bilracing, det mesta med motorer
↗ till inläggetdet här är ingen datingservice XDjag gillar tyvärr inte dig heller
Han vill bara ha nån o snacka med...
Det är klart det finns sådana personer som du. Ingen syftar på att det inte finns.
Gillar också Metal, det ska vara Megadeth så klart!
//Megadeth
Gillar inte bilar så mycket, men bara vissa.
Som jag kan drömma om hela dagarna. (y)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in