Hoppa till innehåll

Turnering


Rekommendera inlägg

  • Svar 108
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hehe... Jag kommer nog att dela upp er i level-klasser. Det kan bli lite orättvist om någon med lv.10pkm möter en med lv.90pkm. Annars får man väl sätta en gräns på vilka levlar det ska vara... Om man delar upp i klasser så kräver det ju fler vinster...

SunEspeon: Du kan vara med, du kommer nog ha kommit lite längre när tävlingen börjar... Du får då nummer fyra. Du behöver inte donera alla dina fm för det här, det räcker med 50fm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag lägger till en ny regel nu; Man får inte ha högre pokémon än lv.50 och inte lägre än lv.35. Då är det dock orättvist om en i lv.50 möter lv.35, men jag tror nog att ingen kommer att delta med lv.35. Det är alltså bäst om ni deltar med pokémon i level 50.

 

Jo det gör det faktiskt, den med hög vinner lätt över den med låg... Vem har sagt att vi kommer köra level 100 matcher??? Det blir bättre om vi kör med 35-50.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska inte ignorera mej för det. På Wi-fi finns tre alternativ för vilka lvl dina pkmn ska vara på, 1. Köra dina pkmn på lvl 100 ( Då blir dina pkmn på lvl 100 automatiskt under matchen oavsett vilken lvl de ligger på ) 2. lvl 50 ( samma som första alternativet, dina pkmn blir lvl 50 under matchen ) 3. Du kan köra valfritt, d.v.s du kör med dina pkmn på den lvl de ligger på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, det kommer den nog... Vi gör väl en liten turnering innan det :) Bara vi fyra som är anmälda... Då kommer det väl inte att kosta någonting... Men då kan man inte vinna något. Det är i alla fall bäst om vi kör en innan allt spårar ur!

Racoon14? Nästa gång du läser forumet så får du säga någonting. Vi ska ju möta varandra först, och samtidigt Euphoria och SunEspeon. Nr.3 och 4 får köra sin match och sen säga vem som vann. 1 och 2 säger det också. Vinnarna möter varandra.

 

 

En till ny regel: Man vinner också en pokemon, en hemlig som ingen får veta vilken förrän någon har vunnit... (Den är inte oseriös)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...