Gäst GripenII Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Ja.Jag söker efter enn "ljud" in spolare. INTE FRÅN MICCEN.Utan out-put ljudet. Typ som om man spelar så kanske man hör fåglar eller nånn bomb som sprängs.Det kommer från spelet.Hur kan man spola in sånt ljud? Jag tänkte spola in min kompis på Steam när han sjunger och får utbrott hela tiden :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) EDIT googla på inspelnings program Redigerat 18 Mars 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Audacity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 om du fortf behöver finn det lite här http://www.findsounds.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Jag använde VLC förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.