💬
Logga in
Fuska.se

Db: Legacy Of Goku 2

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Var hittar man sonen till tidningsförsäljaren, som var med på bussen som välte? Jag har hittat en pojke som säger "I miss my daddy", och tror att det är rätt, men isåfall, hur får man dom att möta varran?

18 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling Bambi

Ehm... Du ska bara till West city highway och rädda alla barn, sen ska du gå till tidningsmannen, så får du en tidning, sen ska du gå till "big mouth" och få en macka, ge den till Hercule och sen säger han att han vill ha en annan musik, gå till skivshopen, dom säger att dom inte har den, gå till antik shopen, och så får du den där gratis, ge den till Hercule och du kan träffa Piccolo!

Ehm... Du ska bara till West city highway och rädda alla barn, sen ska du gå till tidningsmannen, så får du en tidning, sen ska du gå till "big mouth" och få en macka, ge den till Hercule och sen säger han att han vill ha en annan musik, gå till skivshopen, dom säger att dom inte har den, gå till antik shopen, och så får du den där gratis, ge den till Hercule och du kan träffa Piccolo!

det där tog 3 dar för mig att klara :)
Nivå 0 · Nykomling Bambi

Tog mej 1 timme typ

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Tack, Klarade det nu! :)

Nivå 0 · Nykomling

Nu ska du nerot och möta Triceratops King.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Jo, det har gått 3 år nu, och jag spelar som Vegeta. :)

Nivå 0 · Nykomling

Redan!?

ska du till Dr.Geros labb.säg till om du behöver hjälp med det.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Jo, jag hittar inte dom två sista generatoprerna, och hur ska man sätta alla On-Off knappar? Går online imorgon, måste gå och lägga mig nu!

Nivå 0 · Nykomling

har du hittat den när man ska bära ägg?

och den med on-off knapparna kommer jag inte tyvärr ihåg :( .

jag hade rätt på knapparna andra gången.Men Jag tror att Trunks kan det.

Äggen är ganska svåra att bära.Ett tips:

Bli Supersayjajin innan du tar ägget.för du springer snabbare som Super-Sajyajin

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Var finns äggen?

Nivå 0 · Nykomling

Gå jätte långt till höger.så hittar du typ ett berg som rycker,gå uppot.där finns en drake eller vad man ska säga.prata med den.så frågar du ifall hon kan flyta på sig.det kan hon om du bär äggen till det lilla berget där det rycker.fast det e svårt.för att du får inte bli träffad av en fiende.och du kan inte attackera.men om du e super-sajyajin så springer du snabbare.men du får spriga fram och tillbaka så klarar du det.

19 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

Nu blir jag arg på mig själv! Jag gick förbi dom där bergen, men eftersom jag inte hittade något så gick jag till vänster! Aja, tack iaf.

20 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

halloj alla som ser detta !:P

Jag har kommit långt på dbz förr men sen slutade jag spela.. så nu gjorde jag en ny fil på de.. aja, i början när man har fått super sayan armor eller vad den heter, då ska man flyga (om jag minns rätt) vid kartan som e utanför grottan på övre sidan. Men när jag ställer mej framför den, trycker på A då står de: "For pleasure not pressure". så jag har fastnat här, jag har tränat gohan till lvl 10 medans jag har letat efter ställen.. jag har glömt vad man skulle göra.. snälla svara :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

Jag flög därifrån, konstigt!

Nivå 0 · Nykomling

Jag flög därifrån, konstigt!

vadå?

vad menar du?

du ska var akvar där.

En annan grej:

Min bror ska och öppna hans lab nu.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

Jag svarade PaPPreT, har bara 1 generator kvar nu! Var är den?

Nivå 0 · Nykomling

:( Om man går igenom här där on/off knapparna är.så finns det et hus.inne i huset finns en generator.men först måste man ficksa on/off knapparna så dörren i huset öppnas.men jag kommer inte ihåg hur det var.

21 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

aa, de gjorde jag förr när jag körde de oxå, men nu funkar de inte...

gjorde du nåt innan du flög, mer än att hämta armor?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in