gillis Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) nån som vet hur man får GS bollen på cristal? Japanska vertionen skulle uppskata ett snabbt svar Redigerat 20 Mars 2008 av gillis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 far på nintendo event Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Fuskaren, det är fel. Han frågade faktiskt om den japanska versionen, den japanska kan man få GS bollen. Gillis, jag minns inte riktigt hur man gjorde, men jag kan kolla upp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gillis Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Fuskaren, det är fel. Han frågade faktiskt om den japanska versionen, den japanska kan man få GS bollen. Gillis, jag minns inte riktigt hur man gjorde, men jag kan kolla upp det. tack skulle uppskatas och skriv inte några svåra ord på engelska är mycket lättare på swe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg