Hoppa till innehåll

Hur Du Lurar Jamba :d

MorriZz

Rekommendera inlägg

Det är lätt.. :) Först beställer du ett gratis kontantkort från glocalnet.se (som är laddat med 25 kr)

Sen går du typ in på jamba.se/ser på mtv som typ har en massa JAMBA-reklam..

Beställer ett spel, (Inte ringsignal el. liknande för dom går bort när man byter det där lilla kortet. TÄNK ATT JAG INTE KOMMER IHÅG VAD DET HETER NU --,)

När du beställt det kommer du säkert att få ett SMS, där det är en länk. Och så laddar du ner det.

Nu byter du det där lilla kortet till ditt vanliga. Och vips! Så har du ett nytt, gratis spel. som inte kostar dig ett öre^^

Har själv beställt 1 spel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv har jag "köpt" runt 1000 spel som jag har i min mobil...

Jag hatar jamba dom registrerade mig utan att jag ens hade gjort det själv så att jag förlorade 60 kr.

Fast jag ringde och fick tillbaks dom men ändå.

Jag ska skaffa deras nummer till deras kontor igen och börja ringa hela tiden och inte sluta att ringa och hålla på så typ en vecka och sen så ska jag spnga dom där j*vla fula äckliga horungarna >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Det är lätt.. :) Först beställer du ett gratis kontantkort från glocalnet.se (som är laddat med 25 kr)

Sen går du typ in på jamba.se/ser på mtv som typ har en massa JAMBA-reklam..

Beställer ett spel, (Inte ringsignal el. liknande för dom går bort när man byter det där lilla kortet. TÄNK ATT JAG INTE KOMMER IHÅG VAD DET HETER NU --,)

När du beställt det kommer du säkert att få ett SMS, där det är en länk. Och så laddar du ner det.

Nu byter du det där lilla kortet till ditt vanliga. Och vips! Så har du ett nytt, gratis spel. som inte kostar dig ett öre^^

Har själv beställt 1 spel :)

Du lurar ju inte precis dem då du har betalat för spelet. Detta är helt lagligt och man lurar inte "JAMBA".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...