Mario Kart Wii
Nytt Spel
↗ till inläggetKnappast↗ till inläggetÖverskattat spel, så nej.ingen som tipsar om galaxy?
Super Mario Galaxy är ett riktigt bra spel det rekomenderar jag
även Metrolid Prime 3 Courruption
men du kanske ska vänta tills Mario Kart Wii kommer ut
eller ännu längre på SuperSmashBros Brawl ! ;)
Jag köpte precis wii idag :D 2000:- konsol med en extra kontroll. har dock bara wii sport men nu ska jag köpa ngt spel. lätt mario kart blir det :rolleyes: får se vad det mer blir för skoj
↗ till inläggetBeställ det nu så att du får det till Releasen!Jag köpte precis wii idag :D 2000:- konsol med en extra kontroll. har dock bara wii sport men nu ska jag köpa ngt spel. lätt mario kart blir det :rolleyes: får se vad det mer blir för skoj
↗ till inlägget↗ till inläggetBeställ det nu så att du får det till Releasen!Jag köpte precis wii idag :D 2000:- konsol med en extra kontroll. har dock bara wii sport men nu ska jag köpa ngt spel. lätt mario kart blir det :rolleyes: får se vad det mer blir för skoj
Jag tänkte på det med men när jag kollar runt så ser det ut som om man inte lär få det på releasedatumet. Det känns som att det kan vara svårt att få tag på överhuvudtaget sen? :/
↗ till inlägget↗ till inläggetJag köpte precis wii idag :D 2000:- konsol med en extra kontroll. har dock bara wii sport men nu ska jag köpa ngt spel. lätt mario kart blir det :rolleyes: får se vad det mer blir för skoj
Beställ det nu så att du får det till Releasen!
Jag tänkte på det med men när jag kollar runt så ser det ut som om man inte lär få det på releasedatumet. Det känns som att det kan vara svårt att få tag på överhuvudtaget sen? :/
Jag läste i en tidning att om man beställer den senast den 9 april så får man den garanterat till releasen.
Fast nu är det ju försent..
köp Mario Kart Wii :D
Ja köp Mario Kart Wii!