💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Spel

27 svar · startad

Mario Kart Wii

7 Apr 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ingen som tipsar om galaxy?

Överskattat spel, så nej.

Knappast

Super Mario Galaxy är ett riktigt bra spel det rekomenderar jag

även Metrolid Prime 3 Courruption

men du kanske ska vänta tills Mario Kart Wii kommer ut

eller ännu längre på SuperSmashBros Brawl ! ;)

8 Apr 2008

Jag köpte precis wii idag :D 2000:- konsol med en extra kontroll. har dock bara wii sport men nu ska jag köpa ngt spel. lätt mario kart blir det :rolleyes: får se vad det mer blir för skoj

9 Apr 2008
↗ till inlägget

Jag köpte precis wii idag :D 2000:- konsol med en extra kontroll. har dock bara wii sport men nu ska jag köpa ngt spel. lätt mario kart blir det :rolleyes: får se vad det mer blir för skoj

Beställ det nu så att du får det till Releasen!
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tänkte på det med men när jag kollar runt så ser det ut som om man inte lär få det på releasedatumet. Det känns som att det kan vara svårt att få tag på överhuvudtaget sen? :/

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tänkte på det med men när jag kollar runt så ser det ut som om man inte lär få det på releasedatumet. Det känns som att det kan vara svårt att få tag på överhuvudtaget sen? :/

Jag läste i en tidning att om man beställer den senast den 9 april så får man den garanterat till releasen.

Fast nu är det ju försent..

29 Apr 2008

köp Mario Kart Wii :D

Ja köp Mario Kart Wii!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in