💬
Logga in
Fuska.se

Inkassera Ränta

14 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Kanske redan finns en sån här tråd men jag har tittat igenom och HITTAR INGEN så jag får göra en ny själv.

Alltså, det här med att inkassera ränta.

Det finns en fin liten knapp där men när man trycker på den händer inget och man kommer tillbaka till samma ruta, lika mycket poäng, och man kan trycka på den igen hur många ggr som helst men inget händer!

Ska det va så och isåfall kan nån förklara detta för en liten idiot som suttit här och gnuggat stället där geniknölarna skulle suttit i femti år!?

Nivå 5 · Fuskare

ok din lilla idiot (skoja bara)

Du kan bara ta ut räntan efter 21 dagar eller vad det är fast om du sätter in eller tar ut poäng då måste du börja om dagarna alltså så måste du vänta 21 dagar igen.

Hoppas du förstod

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

Inte liten idiot. STOR.

Det vet jag, men jag fattar inte resten...

hur vet man precis när det gått 21 dar, och varför kan man klicka 4 miljarder gånger i rad på samma knapp egentligen!?!?!?

Är det meningen!?

19 Mar 2004
Nivå 5 · Fuskare

japp det är det du kan inte se om det är 10 dagar kvar du får väl helt enkelt gissa din STORA idiot (skoja bara)

22 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling

eller vänta tills han ska ta ut pengarna eftersom det är inte så himla viktigt om det, bara om man kanske har över 1000 poäng

23 Mar 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tycker att man skulle få ränta automatiskt! Man ska få ha fria uttag och insättningar!

Men jag tycker det borde komma upp en ruta som det står:

"Du använder ränta! Du kan inte sätta in några poäng"

Så borde det stå...

Lr så kanske det var en dum ide!

Nivå 5 · Fuskare

Det var en dum idé man får ju ränta när man sätter in poängen.

Det var en dum idé man får ju ränta när man sätter in poängen.

Ja men när man startar räntan menar jag!
24 Mar 2004

du får inte sätta in eller ta ut poäng under 21-dagarsperioden.

det står på banksidan idiot (skoja bara)

Nivå 5 · Fuskare

får man itte ens lägga in??? :angry:

Hej!

Om du vill inkassera räntan omedelbart så ska du köpa ett inkassera räntan, kort i affären. Annars så inkasserar du räntan inom 21dagar, förutsatt att du inte har tagit ut eller lagt in något på banken under den tiden.

Nivå 5 · Fuskare

konstigt att man itte ens får lägga in nånting! ska man riskera att bli rånad istället då ele???

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja!!! Dom borde ändra det!

Nivå 5 · Fuskare

ok, kanske itte ta ut pengar, (det kan man ju vänta me) men att man itte kan lägga in ens e väldigt konstigt!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in