Har ni det på eran skola....? Vi har det i morgon... Jag kommer att spy!
Dansdag
nej, däremot har vi julfest. det är ungefär samma sak. man dansar och så kan man köpa godis och lotter.
Vi hade det för ett tag sen och det var skoj.
Oturligt nog så sabbar ens fötter för en... har man 45:or är det lätt att trampa på damens fot.
gjorde det med vilje ibland :P
vi har aldrig haft det.Och vi kom´mer nog aldrig att ah det:p
Jag ska på bal i nian.Jag går i sjuan nu.
Det goa är ifall man får dansa med stora (.) (.) BOOBS!
jag har det på torsdagar
har du det en gång i veckan!?
jag har en gång i veckan detta är sista året vi har dans.
Okej,om jag skulle haft det en gång i vekcan skulle det inte vart kul iaf. :blink:
Akta så inte din partner halkar på dans golvet i din spya då!Har ni det på eran skola....? Vi har det i morgon... Jag kommer att spy!
Desto oftare desto roligar som man brukar säga. de e ju gött o få komma ut då o dåOkej,om jag skulle haft det en gång i vekcan skulle det inte vart kul iaf. :blink:
Hade dans i lågstadiet :( Värst va d när man fick dansa me en tjej me hela händerna fulla me vårtor :( USCH!!
Vi hade Dans vi fick dansa för 6:orna pinsamt va?? Men dom var tvungna att dansa för oss en skolkade tillomed. Men nu har vi musik ännu tråkigare
det ingår i våra idrottsbetyg, hatar det
Stackars er
Vi har inte dans dag och jag gillar inte att dansa för det hände en grej på ett dico så att jag slutade med det...
vi ska ha dans om en vecka typ eller nåt :(
htar det jag är ganska blyg av mig också :)
vad hände? snälla berätta!Vi har inte dans dag och jag gillar inte att dansa för det hände en grej på ett dico så att jag slutade med det...
Vi har det en gång till.
Det är alla 5:or på hela skolan.
Det är ju Skitkul.