💬
Logga in
Fuska.se

Tvångs Tankar D:

30 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

hur gör man för att bli ihop i dom äldra åldrana då? :P

Man går på dejt. ;)
Nivå 7 · Fuskare

Eller så är man bra vän med en kille/tjej och sen efter ett tag kanske det blir så att man blir ihop, om båda känner likadant så klart. Så hände för mig iaf, det var inte helt väntat ^_^

7 Apr 2008
Nivå 1 · Novis

det är ingen alvarig tvångs tanke jag har tvångstankar så jag går på bup (barn och ungdoms psyk)

och jag är mobbad och har blivit misshandlad men vill inte berätta vad mina tvångstankar är

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #24

okej illa :/

Men det kan ju vara olika stora tvångs tankar.

13 Apr 2008
Nivå 1 · Novis

ja

18 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej jag har en skiiit jobbig tvångs tanke som får mig att vilja berätta för den jag tycker om att jag tycker om den. :(

jag försöker verkligen inte göra det för varje gång jag har gjort det har tjejen bara frakat. :(

Och nu är jag kär igen och jag vill inte att det ska skita sig så jag vill verkligen inte berätta det nu.

Jag vet inte riktigt varför jag gjorde den här tråden, jag ville väll prata ut lite och så undrar jag om nån annan har typ samma problem och om nån vet hur man kan stoppa dom här j*vla tvångs tankarna!

Om du har hennes nummer, kan du ju alltid skicka ett Sms och säga hur du känner, tala ut. Hon kanske också känner samma sak för dej?

19 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #27

Det är ju det jag inte vill göra! Och jag vet att hon inte tycker om mig, för hon har en pojkvän nu :(

27 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare

Tänk på något annat om det nu går :)

24 May 2008

.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

mm, eller att man ska öppna och stänga dörren 4 gr innan man går ut ur huset.

Nivå 5 · Fuskare

Tvångstankar kan också vara att du 'måste' trampa på de vita linjerna på övergångsstället ;)

Många mindre barn har tvångstankar som små, men som försvinner med tiden. (3-8 åringar).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in