Rambo63 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 när jag slår in fusk koder så fungerar dem inte kan det bero på att jag har fuskat och sedan sparat?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Var noga när du knappar in dom.. Dom ska alltid funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 jag slår ni dem jätte ordäntligt men det fungerar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Antingen slår du in dem för sakta eller trycker du fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 nej, nej, nej jag slår in dem 100% men dem fungerar 0% :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 snäääääla hjälp mig nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 snäääääla hjälp mig nån Har aldrig hänt mig och har aldrig hört talas om att det inte skulle funka, så hjälpa kan jag inte. För övrigt så fuskar jag aldrig så jag har noll erfarenhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 ja, fusken borde funka men om du har köpt spelet begagnat å den innan fuskade mycket och sparade efter kanske spelet har blivit lite kausat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 ja, fusken borde funka men om du har köpt spelet begagnat å den innan fuskade mycket och sparade efter kanske spelet har blivit lite kausat. men det kanske kan va min handkontroll för jag kan inte fuska på nåt annat spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Här kommer några grejer det kan vara: 1. kontrollen. 2.fusken. är du säker på att fusken är rätt? det kan vara kontrollen har du en till kontroll? såå testa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 GTA! GTA! GTA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Här kommer några grejer det kan vara: 1. kontrollen. 2.fusken. är du säker på att fusken är rätt? det kan vara kontrollen har du en till kontroll? såå testa den. det är nog kontrollen ska testa med min andra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg