MrJesper Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 vem är bäst på alla sporterna?? Jag vet att det är Shadow som är bäst på Simmning men vem Är bäst på de andra sporterna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Alla är bra på olika sporter.. T.ex Speed-type gubbar är bra på att springa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Ja Jag vet men, eftersom att Sonic är rädd för vatten är Shadow bäst på simmning. Men vem är bäst på alla andra sporterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Ingen som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Bowser är väl bäst på "kula" (Kommer inte ihåg vad det heter), Knuckles på spjut, Waluigi/Dr. Eggman fäktning. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Bowser är väl bäst på "slägga/hammer throw" Knuckles på spjut, Waluigi/Dr. Eggman fäktning. :3Du menar så där. Tack för det. Redigerat 31 Mars 2008 av Sonicman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Luigi är ganska bra på längdhopp....när jag spelar iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jag tycker Bowser är bra på kapplöpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheStar Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Jag tycker Daisy är bra på höjdhopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Sonic är bättre på simning än Shadow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 den här krokodilen är bra på höjdhopp (vet ej namnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johnsmith Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag tycker Dr.Eggman är bäst på pingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.