Har ni nån gång haft besök av elever från andra länder vi har det just nu :P en hel klass me ryssar vi har haft dom sen söndag och imorron åker dom och i 2 maj ska vi till ryssland me klassen det ska bli skit kul. ni skulle vart med när dom visade sitt ryska alfabet det såg hel sjukt ut hur konstiga bokstäver som helst. kan några namn okså Igor,sacha,lillita,natasha,andrew,gagi,sergei och david. dom pratar asgrymt B) okså när dom pratar på ryska annars pratar dom engelska. vissa kan inte engelska så det är lite svårt ;) att förstå dom för det låter typ så här: vanygskivarniemas :huh:
Utländska Gäster
Det har vi aldrig haftt.
låter kull :lol:
men nu blev jag väldigt avensjuk :unsure: nått sånt händer alldrig i min tråkiga, fattiga skola :angry:
Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner
den klass jag går i så har vi brevvänner från jokkmokk!
coolt, idag harnvi åkt scooter med ryssarna och ikväll ska vi ha disco till tolv på natten med ryssarna såklart och igår va vi på paradisbadet i övik, fast ikväll ska dom åka buäääh :(Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner
osjyst vår skola gör alldrig nåt inte ens brevväxlar :( :( :(Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner
vi har haft 2 fransmän, 1 nya aoutralensk, en turkisk, två amerikanare. tre kineser
det är väll de mesta, men vi är ju en skola som kör med utbytes studenter. själv var jag i amerika i 3 månader! som utbytes student
Japp norska lärare helt konstiga i huvet
Vi har bara haft tyskar. Och nån fransman tror jag..
I den klassen som vi brevväxlar med är det typ 55 elever.
I 6:an kommer vi få besök av en engelsman.
Vi har brevvänner från usa, grekland och australein. Fast jag tror mina är döda för mina kompisar för typ brev varje vecka men jag får aldrig brev.
vi har brevvänner i kina, japan, tyskland, usa och kanada. och typ nästan ingen kan engilska. :( (så det är lite jobbigt att skriva till kineserna och japanerna när de e på dåligt humör. för då är de helt galna, för då skriver de helt oförståliga saker. :wacko:
f*n va dåligt du ljuger ryssar mm säkert(Jojjon @ 19/03-2004 18:12:30)Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner
coolt, idag harnvi åkt scooter med ryssarna och ikväll ska vi ha disco till tolv på natten med ryssarna såklart och igår va vi på paradisbadet i övik, fast ikväll ska dom åka buäääh :(
ja lovar dom har faktist vart hos oss på skolan och vi har åkt scooter, åkt till paradisbadet haft disco till tolv m.m jag lovar det har vi gjort
Vi har haft en från japan i vår klass..... .:JAG:.Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner
för jag kommer från japan
det ända vi har haft e en från Norrland.
jag är jojjons klass kamrat och jag kan inntyga att det är sant .....det där med ryssarna
Det är ju normalt o gå o bada me kompisar o ha party till sent på natten eller har du dina partyn mitt på dan lr? :o(ShatterHand @ 22/03-2004 20:20:32)(Jojjon @ 19/03-2004 18:12:30)Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner
coolt, idag harnvi åkt scooter med ryssarna och ikväll ska vi ha disco till tolv på natten med ryssarna såklart och igår va vi på paradisbadet i övik, fast ikväll ska dom åka buäääh :(
f*n va dåligt du ljuger ryssar mm säkert
Ahhh är det ofta man åker till paradis bad med klassen B)(Imaginary @ 05/04-2004 16:27:27)(ShatterHand @ 22/03-2004 20:20:32)(Jojjon @ 19/03-2004 18:12:30)Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner
f*n va dåligt du ljuger ryssar mm säkert
Det är ju normalt o gå o bada me kompisar o ha party till sent på natten eller har du dina partyn mitt på dan lr? :o