Gäst TheOracle Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Har du ett bank konto eller föräldrarna så kan du skapa ett PayPal konto... Du kan skicka pengar från din bank till PayPal som du sedan betalar med på RuneScape. Det blir väldigt säkert. ^^man ska hålla sig borta från paypal helst,finns många scamms där. Vet du ens vad PayPal är? Hur f*n ska det finnas scammers där? Lär dig meningen av ordet: Scamming sen kan du skriva igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Har du ett bank konto eller föräldrarna så kan du skapa ett PayPal konto... Du kan skicka pengar från din bank till PayPal som du sedan betalar med på RuneScape. Det blir väldigt säkert. ^^ man ska hålla sig borta från paypal helst,finns många scamms där. Vet du ens vad PayPal är? Hur f*n ska det finnas scammers där? Lär dig meningen av ordet: Scamming sen kan du skriva igen? vet du ens vad paypal är?man kan hacka paypal account hur lätt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Och? Jag sa skicka över 55 kr gör den member sen har du 0 kr att bli hackade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Exakt!, min polares farsa betalar till min polares gubbe som jag fått av han!.. men han har gått över till WoW privateserver!.. så han farsa tror fortfarande att han spelar Rs och fyller då på varje månad :P (auto-refill typ, :P) p.s hans farsa har typ pengar som växer på träd!.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magic Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 rs suger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Om du skickar via brev så kostar det 45.50/mån jag betalade en hundring för 2 månader+ att mina föräldrar inte visste något. Hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Om du skickar via brev så kostar det 45.50/mån jag betalade en hundring för 2 månader+ att mina föräldrar inte visste något. HeheHaha ^^ Dollarn faller kraftigt. Mina Paypal pengar fakkas :( Har dom i USD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Om du skickar via brev så kostar det 45.50/mån jag betalade en hundring för 2 månader+ att mina föräldrar inte visste något. HeheHaha ^^ Dollarn faller kraftigt. Mina Paypal pengar fakkas :( Har dom i USD Synd. Då blir det oftast dyrare, ju mer dollarn faller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Japp innan var ju 5$ från sverige för member med paypal nu tar dom 9.20$ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Typ 2/3 förhöjning ju :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg