Hoppa till innehåll

Nån Mening Alls?

Rekommendera inlägg

Gäst TheOracle

Har du ett bank konto eller föräldrarna så kan du skapa ett PayPal konto... Du kan skicka pengar från din bank till PayPal som du sedan betalar med på RuneScape. Det blir väldigt säkert. ^^

man ska hålla sig borta från paypal helst,finns många scamms där.

Vet du ens vad PayPal är? Hur f*n ska det finnas scammers där? Lär dig meningen av ordet: Scamming sen kan du skriva igen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du ett bank konto eller föräldrarna så kan du skapa ett PayPal konto... Du kan skicka pengar från din bank till PayPal som du sedan betalar med på RuneScape. Det blir väldigt säkert. ^^

man ska hålla sig borta från paypal helst,finns många scamms där.

Vet du ens vad PayPal är? Hur f*n ska det finnas scammers där? Lär dig meningen av ordet: Scamming sen kan du skriva igen?

vet du ens vad paypal är?man kan hacka paypal account hur lätt som helst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt!, min polares farsa betalar till min polares gubbe som jag fått av han!.. men han har gått över till WoW privateserver!.. så han farsa tror fortfarande att han spelar Rs och fyller då på varje månad :P (auto-refill typ, :P)

p.s hans farsa har typ pengar som växer på träd!.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheOracle

Om du skickar via brev så kostar det 45.50/mån jag betalade en hundring för 2 månader+ att mina föräldrar inte visste något. Hehe

Haha ^^

Dollarn faller kraftigt. Mina Paypal pengar fakkas :( Har dom i USD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du skickar via brev så kostar det 45.50/mån jag betalade en hundring för 2 månader+ att mina föräldrar inte visste något. Hehe

Haha ^^

Dollarn faller kraftigt. Mina Paypal pengar fakkas :( Har dom i USD

Synd. Då blir det oftast dyrare, ju mer dollarn faller.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...