Zyper sa att man utväcklar Feebas till Milotic genom att den ska ha mycket Beauty... (Ge den Pokéblocks) Men ska den inte tycka om en mycket också??? Frågar mest Zyper (Han vet allt!!)
Utväcklings hjälp...
Om du nu frågar mig mest så kan du väl skicka PM?
Den behöver inte tycka om en mycket.
Inte??? ja fånga den i 20 och gav den Så att den hade mycket på allt... jag gav den Indigo Pokéblock för att den skulle få Beauty... :lol:
nu e den i 30 och inte nån Milotic!! :(
Den behöver ha fullt på Beauty. Inte bara mycket.
Men vilken sorts Pokéblock får man Beauty av ... Blue eller för den e skitsvår å få tag i....
Blue och Indigo. Finns säkert fler.
Inte??? ja fånga den i 20 och gav den Så att den hade mycket på allt... jag gav den Indigo Pokéblock för att den skulle få Beauty... :lol:nu e den i 30 och inte nån Milotic!! :(
Man får bara ge den PokeBlocks i Beauty, annars så går det inte.
Ge den Indigo-PokeBlocks.
Helst ska Level vara högre än Feel.Om den har 170 i Feel så går det inte att ge den några mer PokeBlocks.
Eeeeee... jag har slut på Chesto berris.. dom kan man få Blue av... ja har gett den fem eller fyra Blue Pokéblocks... den har bara Beauty inget annat... :lol:
Man får beauty om pokeblocken har rätt smak. Det finns en liten färgad ruta vid varje smak och det är den smaken med en blå ruta framför som ger baeuty.
Hur lyckades du fånga den förresten? Jag hittar den aldrig.
jag vill också ha den jag ska försöka
Hur lyckades du fånga den förresten? Jag hittar den aldrig.
Den finns på Route 119. Fiska.
Är den lika sällsynt som Relicanth kanske?
Sällsyntare.
Är den lika sällsynt som Relicanth kanske?
Nej, 10 gånger så sällsynt!
Den finns i 4 av ca 200 rutor i vattnet på Rt 119.
I dom 4 rutorna kommer den upp på 25% av fiskningarna.
Tipps... När texten O a bite kommer upp tryck A och då kommer dett fram punkter igen och då kommer O a bite fram igen... detta kan hända om och om igen mitt rekord e 7 gånger men sen får ni napp... Ett ställe där det är enkelt att hitta Feebas är vid huset med så många Wingull om du surfar till vänster så långt de går och sen ner så e der lite platts där du kan fiska... där hitta ja den på första försöket.. den e inte alls sällsynt där!!!! :D :D :D
Eller så kan man stå vid vattnet allra längst upp, där brukar jag alltid möta någon, men mest Magikarp...
Mitt rekord på Oh, A Bite! är också 7ggr. :)
Ja fick nästan 8 en gång....
7de gången så stog det it got away... :lol:
↗ till inläggetTipps... När texten O a bite kommer upp tryck A och då kommer dett fram punkter igen och då kommer O a bite fram igen... detta kan hända om och om igen mitt rekord e 7 gånger men sen får ni napp... Ett ställe där det är enkelt att hitta Feebas är vid huset med så många Wingull om du surfar till vänster så långt de går och sen ner så e der lite platts där du kan fiska... där hitta ja den på första försöket.. den e inte alls sällsynt där!!!! :D :D :D
Vilket spel har du ruby/sapphire?
↗ till inläggetTipps... När texten O a bite kommer upp tryck A och då kommer dett fram punkter igen och då kommer O a bite fram igen... detta kan hända om och om igen mitt rekord e 7 gånger men sen får ni napp... Ett ställe där det är enkelt att hitta Feebas är vid huset med så många Wingull om du surfar till vänster så långt de går och sen ner så e der lite platts där du kan fiska... där hitta ja den på första försöket.. den e inte alls sällsynt där!!!! :D :D :D
OPPPPPPSSSSSS.......
Det var jag som skulle skriva det här min brorsa hade glömt att logga ut :angry:
va?:S