💬
Logga in
Fuska.se

Console I Css

4 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Har börjat lira lite CSS pga. att en kompis bytte och gillade source.

Hursomhelst, när jag startar source så kommer inte consolen upp även fast jag trycker in § som brukar räcka i 1.6, är det någon speciell inställning man ska åt?

Uppskattar svar /N3RD

30 Mar 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare

I steam högerklickar du på spelet och väljer properties, sedan väljer du set launch options. I rutan som popar upp skriver du -console, tryck ok och nu ska du ha konsolen när du startar spelet(stäng inte ner konsolen bara, då måste du starta om spelet).

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

I steam högerklickar du på spelet och väljer properties, sedan väljer du set launch options. I rutan som popar upp skriver du -console, tryck ok och nu ska du ha konsolen när du startar spelet(stäng inte ner konsolen bara, då måste du starta om spelet).

Stora tack till dig.

EDIT~Kan jag få upp consolen på "§" nu?

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Stora tack till dig.

Nej, men pröva skriv bind § console i konsolen, har hört att det ska fungera men har själv aldrig testat det.

31 Mar 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Stora tack till dig.

Nej, men pröva skriv bind § console i konsolen, har hört att det ska fungera men har själv aldrig testat det.

Okej, tack.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in